پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را از دست داد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدافع ایرانی شنزن چین به علت مصدومیت اردوی تیم ملی در روزهای آینده را از دست داد.

پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را از دست داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری گردش 360 به دور دنیا، مرتضی پورعلی گنجی، مدافع ایرانی شنزن چین که به تازگی به این تیم ملحق شده، نمی تواند در نخستین اردوی تیم ملی فوتبال ایران شرکت کند.

به این ترتیب این مدافع در اردوی تیم ملی در مهرماه و دو بازی محبت آمیز با ازبکستان و مالی غیبت خواهد بود و نمی تواند به دوری یک ساله از تیم ملی به علت شیوع کرونا سرانجام دهد.

پیش از این نیز علیرضا بیرانوند، سنگربان شماره یک ایران به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ در اردوی پیش رو غایب است و نمی تواند در اولین اردو با حضور اسکوچیچ شرکت کند.

همچنین روز چهارشنبه علیرضا جهانبخش که عملکرد درخشانی در بازی های اخیر تیمش به نمایش گذاشته بود، در دیدار برایتون و منچستریونایتد در جام اتحادیه انگلیس مصدوم شد و هنوز تعیین نیست میزان مصدومیت او چقدر بوده و آیا قادر است در این فاصله کوتاه تا اردوی تیم ملی به ایران بیاید یا خیر.

اردوی تیم ملی ایران از 12 مهر در تهران آغاز می شود و تیم ملی 17 مهر در تاشکند به مصاف ازبکستان می رود و در ادامه در 22 مهر در ترکیه با مالی روبه رو می شود.

این برای نخستین بار است که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فهرست بازیکن مدنظر خود را اعلام خواهد کرد. او بهمن 98 جانشین ویلموتس شد تا ایران نتایج ضعیف خود در دور رفت انتخابی جام جهانی مقابل بحرین و عراق را جبران کند.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورعلی گنجی اردوی تیم ملی را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید