وین رونی و خرید های لاکچری اش؛ از خانه هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین های سوپر اسپرت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ثروت فراوان وین رونی باعث شده که دست به خرید های گران قیمتی بزند که در این گزارش بعضی از آن ها را مرور می کنیم.

وین رونی و خرید های لاکچری اش؛ از خانه هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین های سوپر اسپرت

به گزارش گروه وبگردی گردش 360 به دور دنیا، وین رونی تنها 16 سالش بود که اولین قرارداد حرفه ای اش را با اورتون بست و بدین ترتیب تبدیل شد به یکی از نوجوان هایی که بالاترین مبلغ قرارداد را دارند.

در سال 2014، او قراردادی به مبلغ 300 هزار پوند در هفته با منچستر یونایتد امضا کرد و در سال 2017 تبدیل به گلزن ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد.

این کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، ابتدای سال در سن 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. با این حال به خاطر دوران حرفه ای طولانی اش، ثروت قابل توجهی به دست آورد و هم اکنون ارزش خالصی معادل 122 میلیون پوند دارد.

ثروت فراوان وین رونی باعث شده که دست به خرید های گران قیمتی بزند که در ادامه بعضی از آن ها را مرور می کنیم.

امارت پِرزبری- 6 میلیون پوند

وین رونی بیش از یک دهه است که همراه با همسر و چهار فرزندش در پرزبری زندگی می نماید. امارت پرزبری در سال 2005 تکمیل شد و در آن یک استخر شنا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، زمین فوتبال و سالن سینما وجود دارد. مساحت زمین این امارت و تشکیلاتش 81 هزار متر مربع است.

امارت موریسونز همراه با دریاچه- 20 میلیون پوند

خانواده رونی مدت زیادی در خانه شان در پرزبری نخواهند ماند، چرا که امارت سفارشی ساز 20 میلیون پوندی شان به زودی آماده خواهد شد. در این امارت نیز یک زمین فوتبال، سالن سینما، تفرجگاه دارای استخر و سونا، گلخانه مرکبات، استخر و اسطبل اسب ها وجود دارد.

خانه برای والدین- 600 هزار پوند

وین رونی هرگز ریشه هایش را فراموش نکرده. او سال قبل برای والدینش، توماس و جینت رونی یک خانه 600 هزار پوندی در سندفیلد پارک خرید.

ویلای پرتغال- 5 میلیون پوند

در سال 2017، طبق گزارشات، وین برای همسرش کالین یک ویلای 5 میلیون دلاری در پرتغال خرید تا دل او را ـ که پس از رسوایی رانندگی در حالت مستی اش حسابی به درد آورده بود ـ دوباره به دست آورد. پس از این رسوایی، رونی به مدت 2 سال از رانندگی منع شد.

آپارتمان ساحلی در فلوریدا- 320 هزار پوند

در سال 2007، خانواده رونی 320 هزار دلار صرف خرید آپارتمانی در فلوریدا کرد که به ساحل مشرف بود. در این آپارتمان لوکس، یک اتاق خواب بزرگ، اتاق مطالعه و یک اتاق فیتنس وجود دارد.

مجموعه ماشین های سوپر اسپورت- میلیون ها پوند

با وجود منع 2 ساله رانندگی در سال 2017، وین عاشق خریدن ماشین های لوکس است. بعضی از مدل های ماشین های موجود در مجموعه اش عبارتند از: بنتلی کانتیننتال، آستون مارتین ونکویش و لامبورگینی گالاردو.

منبع: روزیاتو

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "وین رونی و خرید های لاکچری اش؛ از خانه هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین های سوپر اسپرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وین رونی و خرید های لاکچری اش؛ از خانه هایی دارای زمین فوتبال تا ماشین های سوپر اسپرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید