وزیر میراث فرهنگی به شرایط پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر رسیدگی کرد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، وزیر میراث فرهنگی به شرایط پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر رسیدگی کرد.

وزیر میراث فرهنگی به شرایط پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر رسیدگی کرد

سیدعزت الله ضرغامی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری شهرستان ابهر، از فرایند رو به رشد صنعت گردشگری در این منطقه اظهار رضایت کرد و اضافه کرد: یکی از اهداف مهم این سفر، رسیدگی به پروژه های عمرانی است. حجم سرمایه گذاری های اجرا شده در حوزه گردشگری این شهرستان قابل تحسین است و موجب رشد و ارتقای گردشگری استان و این شهرستان خواهد شد.

لازم به ذکر است فاز نخست این مجتمع شامل رستوران، بازارچه، جایگاه های سوخت و تعمیرگاه است که با اعتبار 320 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 59 نفر به بهره برداری رسیده است.

بعلاوه فاز دوم این مجتمع که در دست احداث است، با اعتبار 520 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 120 نفر شامل رستوران سنتی با 750 مترمربع، 13 واحد اقامتی با 40 تخت، واحدهای تجاری با 700 مترمربع و رستوران بین المللی در طبقه اول بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

این مجتمع بین راهی در شهرستان ابهر قرار گرفته است که یکی از جهتهای پرتردد استان در محور زنجان به تهران است و با راه اندازی آن، زمینه ای بسیار مناسب برای ارائه خدمات به گردشگران در این جهت فراهم خواهد شد.

منبع: همگردی

به "وزیر میراث فرهنگی به شرایط پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر رسیدگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی به شرایط پروژه گردشگری پاسارگاد در ابهر رسیدگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید