نساجی بدون بازیکن برابر پرسپولیس!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، حسن جعفری، نوید عاشوری، رضا علیاری و سرلک با توجه به بند قراردادی که ابتدای فصل با باشگاه به ثبت رساندند، به دلیل عدم دریافت مطالباتشان تا سقف 50 درصد قرارداد خود را فسخ کردند.

نساجی بدون بازیکن برابر پرسپولیس!

گردش 360 به دور دنیا- پرسپولیس که دوشنبه باید در آبادان به مصاف شهرداری ماهشهر برود روز آدینه این هفته نیز بازی عقب افتاده خود با نساجی قائمشهر را برگزار خواهد نمود. تیمی که این روزها به لحظا اقتصادی شرایط مناسبی ندارد و حالا خبر آمده 4 بازیکن این تیم قرارداد خود را به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود یکطرفه فسخ نموده اند.

حسن جعفری، نوید عاشوری، رضا علیاری و سرلک با توجه به بند قراردادی که ابتدای فصل با باشگاه به ثبت رساندند، به دلیل عدم دریافت مطالباتشان تا سقف 50 درصد قرارداد خود را فسخ کردند.

از سوی دیگر علی شجاعی و رضا دهقانی دو بازیکن نساجی هم با تیم امید راهی قطر شدند تا عملا این تیم 6 بازیکن خود را برای بازی با پرسپولیس در تهران در اختیار نداشته باشد. موضوعی که باعث شد تا نساجی امروز با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار لغو بازی با پرسپولیس گردد. به طور کلی شرایط فوتبال ایران این روزها به شکلی است که تا زدن سوت شروع مسابقه نمی توان نسبت به برگزاری یک بازی با اطمینان خاطر صحبت کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نساجی بدون بازیکن برابر پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی بدون بازیکن برابر پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید