مسائل بیماران سرطانی را با این روش کاهش دهید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد رژیم غذایی سالم ممکن است از مسائل تغذیه ای در بیماران مبتلا به سرطان سر و گردن جلوگیری کند.

مسائل بیماران سرطانی را با این روش کاهش دهید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی گردش 360 به دور دنیا به نقل از شینهوا، نتایج تازه ترین آنالیز ها نشان می دهد رژیم غذایی سالم ممکن است از مسائل تغذیه ای در بیماران مبتلا به سرطان سر و گردن جلوگیری کند.

پژوهش ها حاکی از آن است، بیماران مبتلا به سرطان سر و گردن که قبل از تشخیص، غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان ها و سایر ریز مغذی ها را می خورند، ممکن است خطر ابتلا به علائم مزمن تغذیه مزمن را تا یک سال پس از تشخیص سرطان سر یا گردن کاهش دهند.

طبق مطالعه ای که روز دوشنبه در وب سایت دانشگاه ایلینویز (UI) منتشر شد، این مطالعه با 336 بیمار بزرگسال دانشگاه میشیگان انجام شد.

محققان در تجزیه و تحلیل عادات غذایی بیماران دریافتند آنهایی که از هر دو الگوی اصلی رژیم غذایی پیروی می نمایند: الگوی غربی که شامل مقدار زیادی گوشت قرمز و مواد غذایی فرآوری شده، غذاهای سرخ شده و قند بود یا الگوی محتاطانه ای که شامل مواد غذایی سالم تر از جمله میوه و سبزیجات ، ماهی و غلات کامل است.

آنا آرتور، استاد علوم غذا و تغذیه انسان در UI گفت: در حالی که منشاء و ایجاد علائم تأثیر تغذیه پیچیده و متنوع است، الگوی رژیم غذایی محتاطانه می تواند التهاب را کاهش داده و بر فرآیندهای بیولوژیکی دخیل در پاتوژنز تأثیر بگذارد و به طور کلی التهاب را کاهش دهد.

محققان فرض کردند که برخی از بیماران بعد از تشخیص سرطان ممکن است آغاز به خوردن سالم تر نمایند تا به طور بالقوه اثرات التهابی عادت های غذایی قبلی خود را خنثی سازند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "مسائل بیماران سرطانی را با این روش کاهش دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل بیماران سرطانی را با این روش کاهش دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید