مسیگر: امکانات مان با کشورهای همسایه هم قابل قیاس نیست، مایل به ادامه همکاری با میشو هستیم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدیرعامل شاهین بوشهر می گوید امکانات سخت افزاری ایران با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است.

مسیگر: امکانات مان با کشورهای همسایه هم قابل قیاس نیست، مایل به ادامه همکاری با میشو هستیم

سعید مسیگر در گفت وگو با گردش 360 به دور دنیا، درباره تصمیم گرفته شده برای شروع تمرینات و شروع لیگ برتر اظهار کرد: ما دیدگاه های مختلفی در این خصوص داشتیم و هم مخالف و هم موافق بودیم. سلامتی جامعه بسیار مهم است و بحث دیگری هم که وجود دارد بحث فنی است و اصلا دیدگاه مان به خاطر منافع باشگاه نبود. مشکل این است که باید با 30، 40 نفر به استان های دیگر سفر کنیم و در فرودگاه، هتل و استادیوم حضور داشته باشیم.

او ادامه داد: این مساله باعث می گردد تا احتمال ابتلا به این بیماری بالا برود. مثلا در خوزستان هم شرایط قرمز است و شرایط مناسبی برای سفر به این استان وجود ندارد. بازی های تیم های خوزستانی می تواند در زمین بی طرفی برگزار گردد و ما هم نامه نگاری های مان را با سازمان لیگ انجام دادیم و مخالفت خود را با برگزاری اعلام نموده بودیم. شاهین متناسب با جایگاهش دیدگاهی ارائه نداد و سلامتی را در نظر گرفتیم.

مدیرعامل شاهین بوشهر با بیان این که از لیگ های اروپایی الگوبرداری شده است، گفت: ممکن است آن ها برنامه خوبی هم داشته باشند اما امکانات سخت افزاری کشور ما با کشورهای اروپایی بسیار متفاوت است. حتی امکانات مان با کشورهای همسایه هم قابل قیاس نیست و تصمیم درستی در این خصوص گرفته نشد.

او درباره صحبت های میشو سرمربی شاهین مبنی برتمدید قراردادش با شاهینی ها درصورت برطرف مسائل و کمبود امکانات این باشگاه مطرح نمود: به هر حال بعد از چندین سال تیم ما به لیگ برتر صعود کرد و سعی کردیم در سال اول امکانات مان را در حد متوسط فراهم کنیم اما مسائلی وجود دارد. کوشش خواهیم کرد برای فصل آینده شرایط را بهتر کنیم اما ابتدا باید ببنیم تیم در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر. خارجی های ما هفته آینده به کشورمان برمی گردند و باید با آقای میشو هم صحبت کنیم. مایل به ادامه همکاری با میشو هستیم و اولویت مان حضور او در تیم است اما باید ببینیم در ادامه چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسیگر: امکانات مان با کشورهای همسایه هم قابل قیاس نیست، مایل به ادامه همکاری با میشو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسیگر: امکانات مان با کشورهای همسایه هم قابل قیاس نیست، مایل به ادامه همکاری با میشو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید