لیگ برتر فوتبال، فزونی استقلال مقابل صنعت نفت در نیمه اول

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نیمه نخست ملاقات دو تیم استقلال و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست ودوم با پیروزی استقلالی ها به انتها رسید.

لیگ برتر فوتبال، فزونی استقلال مقابل صنعت نفت در نیمه اول

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته بیست ودوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 20 امشب (آدینه) در استادیوم آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود که نیمه نخست این ملاقات با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان سرانجام یافت. امیرحسین حسین زاده در دقیقه 32 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف، رضا آذری، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی.

ترکیب صنعت نفت: فرزین گروسیان، رضا یزدان دوست، میثم تهیدست، احمد شریعت زاده (39 - فاخر تهامی)، امید خالدی، مهدی حنفی، محمود مطلق زاده، حسن بیت سعید، محمدرضا غبیشاوی (39 - مهدی ممی زاده)، طالب ریکانی و شروین بزرگ.

داور: اشکان خورشیدی

دقیقه 10: ارسال صالح حردانی از سمت راست به داخل محوطه جریمه صنعت نفت با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد که فرزین گروسیان توپ را دفع کرد.

دقیقه 11: این بار جعفر سلمانی از سمت چپ و با به هم ریختن خط دفاعی صنعت نفت توپ را به دهانه دروازه فرستاد که مدافعان توپ را دور کردند.

دقیقه 12: کرنری نصیب استقلال شد که ارسال توپ به تیر دوم با ضربه سر رافائل سیلوا همراه شد، اما توپ در چارچوب جایی نداشت و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 18: ارسال یامگا از سمت راست، در محوطه جریمه صنعت نفت به امیرحسین حسین زاده رسید که این بازیکن خود را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما در ادامه با دخالت یزدان دوست و گروسیان، این موقعیت از حسین زاده گرفته شد.

دقیقه 32: کوین یامگا از سمت چپ ارسالی به تیر دوم دروازه صنعت نفت داشت و امیرحسین حسین زاده در شرایطی که فرزین گروسیان عکس العملی از خود نشان نداد، توانست دروازه این تیم را باز کند.

دقیقه 37: ضربه ایستگاهی که در موقعیتی مناسب برای صنعت نفت فراهم شده بود، به وسیله محمود مطلق زاده به صورت مستقیم به سمت دروازه این تیم شلیک شد که سیدحسین حسینی توپ را دفع کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، فزونی استقلال مقابل صنعت نفت در نیمه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، فزونی استقلال مقابل صنعت نفت در نیمه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید