لینکدین نخستین سرویس پخش زنده خود را راه اندازی می نماید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، لینکدین که بیش از هر چیز به عنوان یک شبکه اجتماعی ویژه دنیای کار شناخته می گردد، با نزدیک به 600 میلیون کاربر در سراسر دنیا میخواهد سرویس به اشتراک گذاری ویدئوهای زنده را رونمایی کند.

لینکدین نخستین سرویس پخش زنده خود را راه اندازی می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، در حال حاضر در مباحث مرتبط با کسب و کار، ویدئو سریعترین شکل رشد ارتباط در یک پلتفرم محسوب می گردد و لینکدین نیز میخواهد از همین روش برای توسعه اشتراک گذاری اخبار و سایر مطالب استفاده کند.

بر همین اساس لینکدین طی هفته جاری نخستین سرویس اشتراک گذاری ویدئوی زنده را راه اندازی نموده است. این سرویس به افراد و سازمان ها اجازه می دهد تا بتوانند ویدیوهای خود را به صورت زنده با گروه ها یا افرادی در سراسر دنیا به اشتراک بگذارند.

البته ابتدا نسخه بتا از سرویس نو لینکین در ایالات متحده راه اندازی می گردد و سپس به مرور زمان برای دیگر افراد در اقصی نقاط دنیا فعال خواهد شد.

لینکدین امیدوار است که این طرح بتواند به پوشش کنفرانس ها، اعلامیه های محصولات، مراسم فارغ التحصیلی، جلسات مدیران و .... که برای بسیاری از افراد مهم است بپردازد. درواقع فاز نخست این پخش زنده شامل بسیاری از ویژگی هایی خواهد بود که پیش از این نیز از سوی بسیاری از فعالان حوزه مشاغل درخواست شده بود.

جالب است بدانید که لینکدین برای راه اندازی قابلیت پخش زنده از مایکروسافت یاری گرفته است. درواقع مایکروسافت، بخشی از فضای ابری مورد احتیاج برای توسعه این سرویس را فراهم می نماید و البته این فضا را رمزگذاری خواهد نمود، اگرچه مایکروسافت لینکدین را به طور رسمی در سال 2016 خریداری کرد، اما عمدتا فاصله ای در ارتباط با توسعه محصولات لینکدین بین دو شرکت وجود داشت.

با همه این ها اگر کوشش اخیر لینکدین را با رقبای این شرکت مقایسه کنیم، به نظر می رسد لینکدین کمی دیر به فکر توسعه پلتفرمهای زنده خود افتاده است، اما مدیر این پلتفرم نظر دیگری دارد و معتقد است هدف لینکدین از اینن وقفه، ایجاد فرصتی برای آن بوده که کاربران آماده استفاده از این سرویس شوند.

منبع: انتخاب

به "لینکدین نخستین سرویس پخش زنده خود را راه اندازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینکدین نخستین سرویس پخش زنده خود را راه اندازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید