دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، لینک ثبت نام و جزئیات

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، از روز گذشته فهرست نهایی و یکی برابر ظرفیت پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شد و در دسترس داوطلبان نهاده شد. اکنون داوطلبان معترض تا ده روز پس از اعلام نتایج امکان اعتراض به آن را دارند. بعلاوه پذیرفته شدگان هم تا سه روز بعد از اعلام نتایج فرصت دارند تا با نام نویسی در دوره مهارت آموزی آموزش و پرورش خودشان را برای استخدام در این سازمان آماده نمایند. دوره های مهارت آموزی حدفاصل اعلام نتایج تا شروع سال تحصیلی تازه برگزار می گردد و دریافت گواهینامه آن برای استخدام در آموزش و پرورش لازم است.

دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، لینک ثبت نام و جزئیات

دوره مهارت آموزی در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته و زمان بندی پیش بینی شده، مقرر است دوره مهارت آموزی قبول شدگان آزمون مذکور، هم زمان با آنالیز صلاحیت های عمومی (گزینش) و انجام سایر مراحل استخدامی، براساس رشته شغلی به توضیح جدول ذیل از طریـق دانشـگاه مجری دوره صورت گیرد. داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله، جهت ثبت نام و حضور در دوره مزبور باید مطابق ضوابط و مقررات دانشگاه مجری اقدام نمایند.

مطابق پیش بینی های انجام شده، آموزگاران ابتدایی و استثنایی، کلیه دبیرها (به جز کار و فناوری)، مراقب سلامت، امور تربیتی و مشاوره باید دوره مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان سپری نمایند.

بعلاوه شغل های هنرآموز، استادکار و دبیر کار و فناوری هم باید دوره های مهارت آموزی را در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی سپری نمایند. داوطلبان سه روز پس از اعلام نتایج، فرصت دارند تا به وب سایت این دو دانشگاه مراجعه و برای شرکت در دور مهارت آموزی نام نویسی نمایند.

  • بخشی از هزینه دوره یک ساله مهارت آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) بر عهده داوطلب خواهد بود.
  • چنانچه هر یک از پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش می تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه های مربوط اقدام نماید.
  • بعلاوه چنانچه به هر علت صلاحیت های عمومی فرد پذیرفته شده از سوی هیئت مرکزی گزینش مورد تایید قرار نگیرد، انجام معاینات پزشکی، ارائه گواهی سوءپیشینه و بعلاوه شرکت در دوره مهارت آموزی و موفقیت در دوره مزبور، هیچ گونه حقی جهت استخدام در آموزش و پرورش ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند کار جلوگیری می گردد.
  • نکته دیگر اینکه قبولی نهایی معرفی شدگان این مرحله علاوه بر شرکت در دوره مهارت آموزی و قبولی در آزمون انتها دوره منوط به ارائه مدرک مورد احتیاج و پذیرش در مراحل آنالیز صلاحیت های عمومی (گزینش) خواهد بود. بر این اساس، در صورت قبولی در آزمون دوره مهارت آموزی و عدم پذیرش در گزینش حقی برای داوطلب جهت استخدام در آموزش و پرورش ایجاد نمی گردد.

سازمان امور اداری و استخدامی کشور که وظیفه نظارت بر فرایند استخدام نیروهای دستگاه های اجرایی را بر عهده دارد نیز در اطلاعیه ای در مورد استخدام نیروهای آموزش و پرورش اعلام نموده:

با توجه به اینکه فرایند ثبت نام نهمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی (بر اساس خوداظهاری داوطلبان)، برگزاری آزمون و اعلام نتایج نهایی به اتمام رسیده است، بنابراین درخواست های مربوط به تغییر در سهمیه ثبت نامی، بومی بودن، مزایای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (سقف سنی و امتیاز بابت تاهل و داشتن فرزند)، تغییر در ظرفیت پذیرش و یا سایر ضوابط و مقررات مندرج در دفترچه آزمون مزبور، فاقد موضوعیت است.

در راستای صیانت از حقوق سایر داوطلبان آزمون موارد فوق قابل اعتراض و رسیدگی نیست.

آگهی های آموزشی گردش 360 به دور دنیا را ببینید

منبع: بلاگ دیوار

به "دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، لینک ثبت نام و جزئیات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره مهارت آموزی برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، لینک ثبت نام و جزئیات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید