عکس، ظاهر عجیب مدافع استقلال بعد از جنجال بزرگ

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدافع آبی ها که شایعاتی در مورد درگیری اش با ساپینتو مطرح شده بود امروز به تمرین استقلال رفت.

عکس، ظاهر عجیب مدافع استقلال بعد از جنجال بزرگ

با صلاحدید ریکاردو ساپینتو عارف غلامی و سید حسین حسینی برای بازی با تراکتور در فهرست تیم قرار نگرفتند تا خستگی ناشی از حضور پی در پی در ترکیب تیم را از تن بیرون نمایند. این اتفاق در هفته های گذشته و بعد از اینکه استقلال شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده بود، تکرار شد و برای بازی با مس هم روزبه چشمی و آرش رضاوند تیم را در سفر به رفسنجان همراهی نکردند. در خصوص عارف غلامی این حاشیه پیش آمد که او در تمرین تیم با ریکاردو ساپینتو دچار اختلاف شده و به همین دلیل در فهرست تیم قرار نگرفته که سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری این شائبه را رد کرد. امروز هم عارف غلامی با حضور در تمرین استقلال به این شایعه ها انتها داد و نشان داد در صورت صلاحدید ریکاردو ساپینتو آماده است، در بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی در ترکیب استقلال به میدان بیاید.

باید به این نکته مهم اشاره نمود، محمد حسین مرادمند با توجه به نمایش خوب در بازی با مس رفسنجان و تراکتور به طور حتم یکی از مردان اصلی استقلال در بازی با نساجی است و از بین عارف غلامی و سیلوا هم یک مدافع در قلب خط دفاعی استقلال به میدان خواهد آمد.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، ظاهر عجیب مدافع استقلال بعد از جنجال بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، ظاهر عجیب مدافع استقلال بعد از جنجال بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید