حمله به ساپینتو با جمله ای عجیب ، این بازیکن باید برود بمیرد؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، روزنامه هواداری سپاهان در مطلبی به انتقاد از ریکاردو ساپینتو بابت گلایه اش از ژوزه مورایس بابت جذب سیاوش یزدانی پرداخت.

حمله به ساپینتو با جمله ای عجیب ، این بازیکن باید برود بمیرد؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا غیرمنتظره ترین اتفاق نشست خبری ریکاردو ساپینتو پیش از بازی با نساجی، انتقاد ناگهانی او از ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان بود. جایی که سرمربی استقلال بابت جذب سیاوش یزدانی به عنوان مدافع خاطی تیمش در بازی با سپاهان به وسیله تیم رقیب، از هموطنش گلایه کرد و از او بابت صحبت نکردن در این باره پیش از قطعی شدن انتقال، انتقاد کرد.

حالا روزنامه صدای سپاهان، در مطلبی با تیتری عجیب، از ریکاردو ساپینتو بابت این اظهار نظر انتقاد نموده و با عبارت ماذا فاذا به استقبال این سرمربی رفته است.

انتقاد اصلی این روزنامه از ساپینتو به این موضوع برمی شود که چرا او به عنوان یک مربی توقع دارد بازیکنی که از تیمش اخراج نموده به وسیله هیچ مربی دیگری جذب نشود. این موضوع در شرایطی است که سرمربی استقلال انتقادش از مورایس بیشتر یک توقع و انتظار به عنوان هموطن بوده است.

حالا باید دید این انتقاد از سوی روزنامه صدای سپاهان واکنش هایی از فضای هواداری استقلال در پی خواهد داشت یا موضوع در همین جا ختم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمله به ساپینتو با جمله ای عجیب ، این بازیکن باید برود بمیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به ساپینتو با جمله ای عجیب ، این بازیکن باید برود بمیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید