ضرورت دریافت کارت سوخت برای وانت بارهای برون شهری

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به سهمیه بندی بنزین گفت: رانندگان وانت بارهای برون شهری استان برای دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام لازم را انجام دهند.

ضرورت دریافت کارت سوخت برای وانت بارهای برون شهری

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از ایرنا، حسین مالکی سه شنبه 26 آذر تاکید نمود: با توجه به اصلاح قیمت سوخت و مدیریت ناوگان وانت بارهای برون شهری، سوخت آن ها براساس اجرای طرح پیمایش تامین و اختصاص داده می گردد.

وی اضافه نمود: به همین دلیل پلیس از پنجم دی ماه امسال از تردد وانت بارهای برون شهری بدون مدارک لازم کارت هوشمند ناوگان و راننده جلوگیری می نماید.

مالکی توصیه کرد: تمامی رانندگان وانت بارهای برون شهری چهارمحال و بختیاری هر چه سریع تر برای برخورداری از سوخت پیمایشی نسبت به دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده اقدام نمایند.

وی یادآور شد: برای تسریع در فرایند کار رانندگان وانت بارهای برون شهری چهارمحال و بختیاری 10 مرکز صدور کارت هوشمند ناوگان و راننده در سطح استان فعالیت دارد.

مالکی توضیح داد: تا به امروز یک هزار و 80 راننده وانت بارهای برون شهری چهارمحال و بختیاری برای صدور و دریافت کارت هوشمند ناوگان و راننده نام نویسی نموده اند.

همزمان با شروع سهمیه بندی سوخت از بامداد آدینه 24 آبان امسال قرار شد تا 2 ماه بعد از آن با اجرای سیستم پیمایش، سواری های عمومی بین شهری و وانت بارهای برون شهری براساس پیماش سهمیه واقعی را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ضرورت دریافت کارت سوخت برای وانت بارهای برون شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت دریافت کارت سوخت برای وانت بارهای برون شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید