شیائومی از دو مانیتور مالی با رفرش ریت 165 هرتز رونمایی کرد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شیائومی روز گذشته دو مانیتور نو گیمینگ را در چین رونمایی کرد. مانیتورهای ردمی G27 و G27Q هر دو دارای نمایشگر 27 اینچی هستند و رفرش ریت 165 هرتز را ارائه می دهند. در ادامه به تفاوت ها و شباهت های این دو مدل می پردازیم.

شیائومی از دو مانیتور مالی با رفرش ریت 165 هرتز رونمایی کرد

شیائومی برای این دو مانیتور از پنل IPS استفاده نموده و مدل G27Q رزولوشن بالاتری نسبت به مدل مقرون به صرفه تر ارائه می دهد. به طور تعیین، رزولوشن مانیتور ردمی G27 به 1080p می رسد و مدل G27Q با رزولوشن 1440p به دست کاربران می رسد. از دیگر تعیینه های این دو مدل می توانیم به پشتیبانی از عمق رنگی 8 بیت اشاره کنیم.

ردمی G27 از یک استند ساده بهره می برد ولی استند استفاده شده برای مدل G27Q به کاربران اجازه می دهد به راحتی جهت مانیتور را تغییر دهند. از نظر پورت، هر دو مدل دارای پورت های HDMI و DisplayPort هستند. بعلاوه مدل G27Q از پورت USB-C بهره می برد که در مدل مقرون به صرفه تر چنین پورتی دیده نمی گردد. به لطف همین تعیینه، این مدل می تواند سرعت شارژ 65 واتی را برای دیگر گجت ها ارائه کند.

شیائومی برای این دو مانیتور قیمت بسیار مناسبی در نظر گرفته است. به طور تعیین، مدل G27 با قیمت 113 دلار راهی بازار چین می گردد و کاربران چینی برای خرید مدل G27Q باید 198 دلار بپردازند. هنوز تعیین نیست که آیا این دو مانیتور مجذوب کننده راهی بازار جهانی هم می شوند یا نه.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از دو مانیتور مالی با رفرش ریت 165 هرتز رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از دو مانیتور مالی با رفرش ریت 165 هرتز رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید