شورای تامین، مسئول بدون تماشاگر شدن ملاقات طرفدار ، پرسپولیس

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، سهیل مهدی می گوید باتوجه به شرایط استادیوم دستگردی، شورای تامین تصمیم گرفت ملاقات طرفدار و پرسپولیس بدون تماشاگر باشد.

شورای تامین، مسئول بدون تماشاگر شدن ملاقات طرفدار ، پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی گردش 360 به دور دنیا، سهیل مهدی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ بعدازظهر یک شنبه در حاشیه جلسه هماهنگی ملاقات پرسپولیس و طرفدار اظهار کرد: بعد از ابلاغیه وزارت کشور به وزارت ورزش و سپس فدراسیون فوتبال، ما موظف بودیم این ابلاغیه را به باشگاه ها اعلام کنیم. به طور کلی مسئولیت حضور تماشاگران در استادیوم ها بر عهده شورای تامین استان ها گذاشته شده است و این گروه کامل ترین گروه است زیرا هم نمایندگان وزارت ورزش هستند، هم نمایندگان ستاد مبارزه با کرونا و هم نمایندگان انتظامی شهرستان ها. آن ها اصلح ترین تصمیم را در مورد مسائل بهداشتی و شهری خواهند گرفت و تا زمانی که این پاندمی وجود دارد، طرفداران می توانند تا سقف 30 درصد در استادیوم ها حاضر شوند.

او ادامه داد: از این 30 درصد، 10 درصد متعلق به تیم میهمان است. تصمیم گیری حضور تماشاگران بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس بوده که آنالیز شرایط حضور طرفداران، سیستم بلیت فروشی، چک کردن واکسیناسیون افراد در نهایت به عهده شورای تامین است و استادیوم دستگردی این شرایط را برای دو تیم استقلال و پرسپولیس به علت محدودیت هایش ندارد، اما استقلال و پرسپولیس با شرایط ذکر شده می توانند در استادیوم آزادی میزبانی نمایند. تماشاگر می تواند در استادیوم دستگری حاضر گردد اما به علت هماهنگی شرایط میزبانی و هم چنین رعایت شدن حقوق میزبان و میهمان، با جمع بندی انجام شده به وسیله شورای تامین این ملاقات بدون تماشاگر خواهد بود. در تمامی کشور و در همه استادیوم ها 30 درصد ظرفیت استادیوم ها قابل استفاده است که آن هم باید به صورت 90 به 10 تقسیم گردد. اگر قرار بود بازی در کرج برگزار گردد، شورای تامین کرج تصمیم خواهد گرفت. بحث جانمایی روی سکوها به عهده نیروی انتظامی است. نکات ریزی وجود دارد که یگان انتظامی بر اساس آن، جانمایی طرفداران را تعیین می نماید. ما یک بار در تمامی استادیوم ها، جانمایی ها مثل میکسزون شده است.

مهدی درباره برنامه ریزی لیگ فصل بعد به علت برگزاری جام جهانی مطرح نمود: برنامه ریزی در حال اجرا است و تا خاتمه این هفته برنامه لیگ را ارائه می دهیم تا قبل از فیفادی که 10 خرداد است، لیگ را به اتمام برسانیم. اگر شرایط کرونا اجازه دهد، 3 هفته خاتمهی همزمان خواهد بود. تقریبا نیم فصل فصل آینده با جام جهانی مصادف خواهد شد و برنامه تیم ملی در اولویت است.

او درباره شرایط قهرمانی تیم در صورت تساوی امتیازها و بازی رو در رو و تاثیر گل زده در خانه حریف مطرح نمود: دستورالعمل مثل دستورالعمل بین المللی است و مثل لیگ های معتبر، گل زده در خانه حریف تاثیر ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شورای تامین، مسئول بدون تماشاگر شدن ملاقات طرفدار ، پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای تامین، مسئول بدون تماشاگر شدن ملاقات طرفدار ، پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید