رکوردشکنی در تفریغ بودجه 99 ، نظارت دیوان محاسبات بر اجرای بودجه در مقاطع 2 ماهه

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رئیس دیوان محاسبات کشور اظهار داشت: همزمان با رکوردشکنی بی سابقه در تفریغ بودجه، برای نخستین بار نظارت مستمر بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع 2 ماهه در حال اجراست.

رکوردشکنی در تفریغ بودجه 99 ، نظارت دیوان محاسبات بر اجرای بودجه در مقاطع 2 ماهه

به گزارش گروه سیاسی گردش 360 به دور دنیا، مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات کشور در صفحه شخصی خود در رشته توئیتی اعلام نمود: همانگونه که روز نخست فعالیت در دیوان محاسبات به ملت عظیم ایران قول دادم، عزم جزم نموده ایم تا با پرهیز از سیاسی کاری و با عدم ورود به حاشیه سازی ها، دیوان فناورانه مردم پایه را برای کشور به یادگار بگذاریم.

همزمان با رکوردشکنی بی سابقه در تفریغ بودجه، برای نخستین بار نظارت مستمر بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع 2 ماهه هم در حال اجراست که یکی از فواید آن، ارائه گزارش تفریغ سال های آینده در زمانی به مراتب زودتر از شهریورماه خواهد بود.

به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی هم این امکان را می دهد که بیش از 3 ماه بر عملکرد اقتصادی دولت مطالعه داشته و با اشراف بیشتر، بودجه ای موثر و مردم پایه را به تصویب برسانند.

ارائه گزارش تفریغ بودجه 4 ماه زودتر از زمان مقرر قانونی و پیش از شروع بودجه نویسی سال آینده، به دولت یاری می نماید لایحه ای واقعی تر و با انحراف کمتر را تنظیم کند.

براساس وعده ای که داده بودیم، با همراهی کارکنان پرتلاش دیوان محاسبات کشور پیروز شدیم تفریغ بودجه سال 1399 را در انتها شهریورماه آماده ارائه به مجلس شورای اسلامی نماییم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رکوردشکنی در تفریغ بودجه 99 ، نظارت دیوان محاسبات بر اجرای بودجه در مقاطع 2 ماهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی در تفریغ بودجه 99 ، نظارت دیوان محاسبات بر اجرای بودجه در مقاطع 2 ماهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید