روزنامه اطلاعات: قصه آلودگی هوا از بحران گذشته و دارد به فاجعه می انجامد، مسوولان فقط تعطیل می نمایند و ابراز تاسف

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مسئولان در این حوزه اما مرتب اظهار نگرانی می نمایند و یکی می گوید فقط 38 درصد بنزین های موجود استاندارد هست و دیگری می گوید چاره ای جز مازوت سوزاندن برای تامین برق جمعیت کشور نیست و یکی می گوید از خانه بیرون نیایید و یکی مدارس را تعطیل می نماید و رئیس سازمان محیط زیست هم می گوید وضع فعلی در شأن مردم نیست!

روزنامه اطلاعات: قصه آلودگی هوا از بحران گذشته و دارد به فاجعه می انجامد، مسوولان فقط تعطیل می نمایند و ابراز تاسف

روزنامه اطلاعات نوشت: قصه آلودگی فزاینده هوا دارد به بحران تبدیل می گردد. به بحران تبدیل شده بلکه دارد به فاجعه می انجامد. مسئولان هم تقریباً هیچ کاری نمی نمایند جز ابراز تأسف و تعطیلی مدارس.

تهران و اصفهان و اراک و قزوین و کرج و مشهد و تبریز و یزد و کرمان و همه مراکز پرجمعیت کشور را چتری از گازهای کُشنده پوشانده و هر سال روزهای بیشتری از سال هوا فاجعه آلود می گردد و مردم به جای اکسیژن، سم تنفس می نمایند. چه به روز خردسالان و بچه ها و نوجوانان و جوانان در سال های آینده می آید فقط خدا می داند.

شاید در هر سرزمین دیگری با این همه جمعیت، هوا اینطور می شد، خودروهای بنزینی و گازوییلی ممنوع می شد و فقط خودروهای برقی تردد می کرد اما اینجا همچنان دو شرکت بزرگ دولتی زیان ده بی کیفیت و بی کفایت، سخت مشغول رقابتند تا به جای خودرو، آلت قتاله درست نمایند و به بهای گزاف به مردم بفروشند و کسی هم حرفی نمی زند. انگار در خانه کسی نیست.

مسئولان در این حوزه اما مرتب اظهار نگرانی می نمایند و یکی می گوید فقط 38 درصد بنزین های موجود استاندارد هست و دیگری می گوید چاره ای جز مازوت سوزاندن برای تامین برق جمعیت کشور نیست و یکی می گوید از خانه بیرون نیایید و یکی مدارس را تعطیل می نماید و رئیس سازمان محیط زیست هم می گوید وضع فعلی در شأن مردم نیست!

همه قرائن نشان می دهد دولت بواقع هیچ برنامه معین و تعریف شده و زمانبندی شده ای برای بازگرداندن هوای پاک به مردم ندارد و مردم را رها نموده زیر گنبد کبود از سم و غبار و دل به کرم باد و لطف باران بسته است…

منبع: عصر ایران

به "روزنامه اطلاعات: قصه آلودگی هوا از بحران گذشته و دارد به فاجعه می انجامد، مسوولان فقط تعطیل می نمایند و ابراز تاسف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه اطلاعات: قصه آلودگی هوا از بحران گذشته و دارد به فاجعه می انجامد، مسوولان فقط تعطیل می نمایند و ابراز تاسف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید