رقم و زمان واریز عیدی بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان پس از تصویب، به نحو احسن انجام دهیم.

رقم و زمان واریز عیدی بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت

به گزارش ایسنا، میرهاشم موسوی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با موضوع بیمه دانشجویان درباره جزئیات و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: هنوز منتظریم هیئت دولت در این باره تصمیم گیری و تصویب کند. این آمادگی وجود دارد که این تعهد را در قبال بازنشستگان به نحو احسن انجام دهیم.

مبلغ عیدی بازنشستگان را دولت اعلام می نماید

وی ادامه داد: هیئت وزیران باید مبلغ عیدی را اعلام کند و سپس تامین اجتماعی تمهید می نماید که عیدی را پرداخت کند. مسئله ای در این باره نخواهیم داشت و منتظریم این عدد اعلام گردد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه آیا عیدی همراه با حقوق بهمن ماه واریز می گردد؟ گفت: باید ببینیم چه زمانی اعلام می نمایند؛ مسئله ای در پرداخت نداریم.

آنالیز افزایش حقوق ها در کمیسیون تلفیق

وی درباره افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز گفت: کار در سازمان برنامه و بودجه و مجلس جلو می رود و بعد از اتخاذ تصمیم نهایی اقدامات لازم انجام خواهد شد.

موسوی در پاسخ به اینکه آیا تا خاتمه سال به نتیجه می رسد؟ اظهار کرد: تعیین نیست، چون در حال آنالیز هستند و کمیسیون تلفیق در حال آنالیز این موضوع بوده و هنوز به جمع بندی نرسیده و جمع بندی که بگردد ما آمادگی را خواهیم داشت.

آمادگی بیمارستان های تامین اجتماعی با شیوع دوباره کرونا/پرداخت هزینه های درمان فرقی ننموده

وی درباره ورود به پیک نو کرونا و اندازه آمادگی بیمارستان های تامین اجتماعی گفت: اطلاع رسانی در این باره اجرا شده بود و در حوزه درمان با آمادگی کامل رصد کردند و تمهیدات و تجهیزات لازم فراهم شده و مسئله ای در این باره نداریم. کادر درمان ایثارگرانه در میدان بوده و هستند.

موسوی ادامه داد: پرداخت هزینه های درمان همچون گذشته است و در مراکز ملکی مسئله ای نداریم. تعداد بستری نسبت به قبل چندان زیاد نیست و امید است مردم گرفتار نشوند که بخواهند بستری شوند و با درمان سرپایی بهبود یابند.

پالایش بیمه رانندگان تاکسی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین شرایط بیمه رانندگان تاکسی گفت: اختلاف بین سازمان ها را نباید متوجه تامین اجتماعی کرد. تاکسیرانی، اتحادیه وانت بارها، برون شهری و ... ممکن است اختلاف هایی در عدد و رقم داشته باشند. ظرفیتی را قانون فراهم نموده و ما استفاده نموده ایم و اگر هم ظرفیت دیگری فراهم باشد حتما استفاده می کنیم.

موسوی ادامه داد: هفته گذشته دستورالعملی را ابلاغ کردیم که پالایش بیمه رانندگان تاکسی انجام گردد تا افرادی که ناحق تحت پوشش قرار گرفته اند تعیین گردد. ما گفتیم به ازای هر خروجی، افراد نو که استحقاق داشته باشند می توانند تحت پوشش قرار بگیرند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه حدود 36 هزار متر پروژه درمانی در کل کشور در دست افتتاح داریم که به ظرفیت درمانی ما اضافه می گردد، درباره نسخه نویسی الکترونیک گفت: شرایط نسخه نویسی الکترونیک خوب پیش می رود، البته ممکن است مسائل قطعی و کندی وجود داشته باشد که همکاران رصد نموده و آن را رفع می نمایند. از دی 1400 که نسخه نویسی با الزام قانونی همراه شد علی رغم فشار زیادی که به حوزه درمان وارد شد، رشد نسبت به گذشته بسیار خوب بوده و اندازه نسخه نویسی به بالای 75 درصد در تهران و بالای 90 درصد در کشور رسیده است.

منبع: فرارو

به "رقم و زمان واریز عیدی بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم و زمان واریز عیدی بازنشستگان در انتظار تصمیم دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید