خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، عبدالله توکلی لاهیجانی گفت: اکنون روی 4 بن سازه کاملا داخلی تمرکز نموده ایم؛ یک بن سازه متعلق به سایپاست که 2 محصول از آن تا کنون طراحی و وارد بازار شده است، یک خودرو شاهین اتومات و بعد آریا است و دو محصول دیگر روی این بن سازه هم در حال طراحی است.

خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می گردد

به گزارش تسنیم؛ وی اضافه نمود: بن سازه کاملا بومی دیگر، بن سازه خودرو تاراست که روی آن خودرو ری را هم طراحی شده و توسعه محصول نیز روی این بن سازه داریم. بعلاوه برنامه هایی برای احیای بن سازه ال 90 با زنجیره تامین داخلی نیز داریم یعنی معماری محصول کاملا داخلی شده و به یاری زنجیره تامین داخل محصولات روی آن طراحی می گردد.

توکلی لاهیجانی گفت: بن سازه مهم دیگر که در حال طراحی است بن سازه خودروی مالی است که یک محصول شاسی بلند روی این بن سازه طراحی شده و با همکاری سایپا و قطعه سازان مختلف در حال اجرا است که بهمن سال آینده رونمایی می گردد بعلاوه بعد از فراوری انبوه، یک محصول دیگر روی این بن سازه خواهیم داشت.

مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت اضافه نمود: معتقد هستیم باید برای اینکه جریان پایداری را در حوزه فراوری داشته باشیم، باید کلید طراحی و توسعه محصول را خودروسازان در دست بگیرند بنابراین گام دوم برنامه تحولی صنعت خودرو متمرکز بر توسعه بن سازه ها با نشان داخلی خواهد بود.

منبع: فرارو

به "خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودرو شاسی بلند داخلی سال آینده رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید