جی وی 70؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، این خودرو هم طراحی، هم مشخصات فنی. هم توانایی بالای رانندگی و هم تجهیزات مناسب را با خود دارد و بدون سوگیری ذهنی، در جایی بالاتر از میانگین کلی گروه خود را به خریداران معرفی کرده است.

جی وی 70؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو

گردش 360 به دور دنیا| GV70 نماینده نسلی تازه از خودرو های شهری و لوکس است که برای طیف وسیعی از خریداران جذاب است. در دو هفته ای که این خودرو معرفی شده جنسیس بابت خلق چنین محصولی به شدت تحسین شده است. این شاسی بلند کره ای کیفیت و دوام لکسوس را با شکوه طراحی برند های مشهوری نظیر بنتلی و مرسدس بنز تلفیق کرده و چهره جذابی از خود ساخته است.

آخرین محصول این شرکت نیز به عقیده بسکمک از تحلیلگران صنعت خودرو یکی از بهترین ساخته های این شرکت در چند سال اخیر است.

جنسیس بابت این پیروزیت باید مدیون تیم برجسته طراحانش به ویژه لوک دانکرووک باشد که با خلق زبان طراحی ظرافت ورزشی پیروز به دمیدن روحی مهیج و مجلل در خودرویی میان قیمت شده اند. رسانه های داخلی و خارجی از زمان معرفی جنسیس GV70 نکات بسکمک را نوشته اند.

مشخصات فنی، چارچوب طراحی و تجهیزات اتاق

با این حال هنوز درباره این شاسی بلند مجلل کره ای حرف نگفته بسیار است. این خودرو در کلاسی بسیار فشرده با طیف وسیعی از رقبای آلمانی، آمریکایی، ژاپنی و البته گستره ای از تولیدات اروپایی رودر رو است. از ولوو xc60 تا مرسدس بنز GLC و از ب. ام؛ و x3 تا آلفا رومئو استلویو، پورشه ماکان، لکسوس NX، کادیلاک XT 5 و دی اس 7 کراس بک و دو جین رقیب دیگر.

جنسیس دست به بازی خطرناکی زده، اما بی سلاح پا به این میدان نگذاشته است. این خودرو هم طراحی، هم مشخصات فنی. هم توانایی بالای رانندگی و هم تجهیزات مناسب را با خود دارد و بدون سوگیری ذهنی، در جایی بالاتر از میانگین کلی گروه خود را به خریداران معرفی کرده است.

برای نمونه طراحی بدنه خودرو به نوعی انقلابی در این کلاس محسوب می شود. در شرایطی که همه به سوی فرم های رادیکال.خطوط پیچیده، حجم های اغراق آمیز و طرح های مخوف حرکت کرده اند، جنسیس GV70 سعی کرده تنها خودش باشد.

یک پوزه مهیج با دو ردیف چراغ در طرفین، جلوپنجره ای بزرگ و توری و چند خط ساده، اما عمیق کل چیزی است که شما در نمای جلو می بینید.

در نمای عقب هم خودرو اسپورت، اما ساده و دقیق طراحی شده است. دو خط باریک سرخ در یک حجم سیال و دوار چنان خوش نشسته اند که کمتر کسی تصور می کند با یک شاسی بلند روبروست و همه ناخودآگاه یاد محصولات ورزشی و کورسی می افتند. نمای کناری نقطه اوج کار طراحان GV70 است.

اینجا همه چیز در نهایت ظرافت طراحی شده و تصویر خوبی را برای شاسی بلند لوکس شرکت هیوندای ایجاد کرده است. در واقع جنسیس به عنوان زیربرند لوکس هیوندای این محصول و باقی تولیداتش را با جزئیات بالای بصری و فنی تولید می کند و GV70 یکی از بهترین کار های این شرکت است.

رینگ ها، خطوطی که از دو بخش عقب و جلو به کناره ها کشیده شده اند از جمله بهترین اتفاقاتی هستند که به طرح کناری جلو صدچندانی بخشیده اند. تماشا کنید. ترکیب رینگ های فورج کاری شده و طرح دار سری جی- ماتریکس با اگزوز های دوار پشت گلگیر عقب، کروم کاری حاشیه پنجره ها و پف آلودگی پایین ستون D که با خطی به جلوپنجره

وصل شده، آنقدر خوب از کار درآمده که ناخودآگاه GV70 را به بهترین تصویر این رده از بازار تبدیل می کند.

در نمای داخلی همه چیز بی نهایت عالی است. اگر طرح نسل قبل مرسدس بنز اس، سی و ای کلاس یک اصلاحات جدی در رده طراحی داخلی بود، بی اغراق باید فرم داخلی نسل تازه محصولات جنسیس را انقلابی نامید. کمتر خودرویی در این رده وجود دارد که با چنین ترکیب حیرت انگیزی از حجم های جدید، ترکیب های بدیع، مواد خوشایند و قطعات خوش تراش تولید شده باشد.

جنسیس آشکارا در این خودرو و برخی دیگر از محصولاتش نشان داده هیچ چیز را دست کم نگرفته بنابراین برای هر بخش ایده ای جذاب ارائه می کنید. فقط مرور کنید ترکیب رنگ کابین و طرح غربیلک فرمان این خودرو را تا ببینید خریداران در GV70 با چه سطح خوبی از تنوع بصری روبرو می شوند.

غربیلک فرمان این خودرو در عین لوکس بودن حس کلاسیک خودرو های دهه 40 و 50 را به بیننده می دهد. در بخش فنی این خودرو هنوز تست نشده، اما راه چاره هیوندای برای استفاده از دانش تخصصی ب. ام؛ و در زمینه ساخت خودرو های اسپورت با سطح بالای کیفیت رانندگی و هندلینگ به نظر جواب داده است.

گروه هیوندای که در این سال ها با انتصاب آلبرت بیرمان آلمانی به مدیریت بخش فنی مهندسی خود توانسته محصولات خوبی مثل ولوستر N را بسازد، در ساخت GV70 جنسیس را دست تنها نگذاشته است.

گفته می شود جنسیس به کمک مهندس آلمانی که مدیر بخش ام پاور ب. ام؛ و بوده ترکیب خوشایندی از سواری پایدار و ورزشی را برای محصولات اخیرش به ویژه سری GV70 ترتیب داده است. شاسی بلند جنسیس GV70 که روی پلتفرمی مشترک با سدان جذاب و متحول شده G70 تولید شده، درست به مانند برادرش دیفرانسی عقب است، اما در مواقع ضرور به حالت دودیفرانسیل درمی آید.

این خودرو که فعلا با دو موتور 2.5 و 3.5 لیتری توربو چهار و شش سیلندر به بازار می آید به ترتیب 300 و 375 ایب بخار قدرت خواهد داشت.

اعدادی که برای خریداران این کلاس کاملا مکفی بوده و حد مناسبی از شتاب و قدرت را به راننده می بخشد. در عین حال به لطف گیربکس 8 سرعته، ترمز های قوی، رینگ و لاستیک 21 اینچی و معماری دقیق شاسی این خودرو کره ای کاملا رام خواهد بود.

این خودرو در دو هفته گذشته فروش خوبی را در کشور کره جنوبی آغاز کرده و در اندک نمونه هایی که به خیابان آمده توانسته نظر رسانه ها و علاقمندان به خودرو را به خود جلب کند. بر این مبنا می توان جنسیس GV70 را یکی از بخت های فروش بالا در سال 2021 دانست. این خودرو توانایی بالایی برای تبدیل شدن به کابوسی واقعی برای تولیدات بنز، ب. ام. و، ولوو، آئودی و کلادیلاک را دارد.

فقط منتظر باشید.

منبع: فرادید

به "جی وی 70؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جی وی 70؛ راهی جدید در بازار جهانی خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید