خرید نایلون حبابدار

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نایلون حبابدار را به عنوان برترین ضربه گیر برای بسته بندی خصوصا اسباب کشی و یا جا به جایی می توان مورد استفاده قرار داد. البته این نوع ضربه گیر ها را به عنوان یک عایق محکم و مقاوم در بسیاری از موارد دیگر نیز استفاده می نمایند.

خرید نایلون حبابدار

نایلون های حبابی یک ورق پلاستیکی انعطاف پذیر هستند که شامل تعداد زیادی جیب کوچک هوا می باشند و به هنگام حمل استفاده می گردد. قطر میانه حباب استاندارد 6.0 25.4 میلی متر و ارتفاع حدود 4 میلی متر است.

نایلون های حبابی سبک، مقاوم در برابر آب، بدون خراش مجدد می باشند و به طور معمول برای بسته بندی وسایل شنماینده استفاده می گردد. آن ها بسته های حبابی نیز نامیده می گردد.

خرید نایلون حبابدار 09125786139

نایلون حبابدار چیست؟

نوعی نایلون شفاف و ضربه گیر می باشد که از استحکام تقریبا بالایی برخوردار است.

حباب های تعبیه شده بر روی سطح نایلون پر شده از هوا هستند. همین موضوع باعث شده تا قدرت ضربه گیری مناسبی نیز داشته باشند. به همین جهت از آن، برای بسته بندی و نگهداری کردن کالاهایی که خاصیت شنمایندگی دارند زیاد استفاده می گردد. نایلون حبابدار می تواند به عنوان ضربه گیری عالی، برای کاهش صدمات ناشی از حمل و نقل، و جابه جایی استفاده گردد. به این صورت که برای کالاهای ظریف تر و کالاهایی که حساسیت بالایی دارند، از نایلون هایی که دارای حباب های ریزتری هستند استفاده می گردد و برای محافظت از کالاهای بزرگ تر و شکستنی، از نایلون هایی با حباب های درشت تر استفاده می گردد.

نایلون حبابدار از موثرترین گزینه ها جهت محافظت و بسته بندی محصولات در سایزهای مختلف می باشد. نایلون های حبابدار محافظ های ابر قدرتی هستند که به صورت رول در ابعاد مختلف به فروش می رسند. این نایلون ها وسیله ای سبک و منعطف جهت بسته بندی محصولات جهت محافظت از آن ها می باشد. ساختار متفاوت و مقاومت بالایی نسبت به سایر نایلون ها دارد. برعکس سایر نایلون هایی که به منظور بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد سطحی حبابدار دارد. همین موضوع باعث شده تا در مواردی ماننده اثاث کشی و بسته بندی کالاهای مخلتف مورد استفاده قرار بگیرد.

علت این نامگذاری شکل ظاهری این نایلون است که دارای حباب های برجسته ای می باشد.

حباب های موجود بر روی این نایلون ها تاثیر زیادی در محافظت از محصولات دارند. در حقیقت همین حباب ها باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب به محصول می شوند. چرا که پرشده از هوا هستند و همین باعث تفاوت بزرگ این نایلون ها با نایلون های سطح صاف شده است. اصولا تمامی کالاها با این نوع نایلون بسته بندی می شوند تا از هرگونه آسیب در امان باشند. نوع ساختار و مقاومت بالای این نایلون ها باعث شده تا تمامی لوازم شنماینده با این نوع نایلون بسته بندی شوند. جالب است بدانید هیچ یک از نایلون های به کار رفته در صنایع از مقاومتی مانند نایلون حبابدار ضربه گیر برخوردار نیستند. نایلون حبابدار دو، سه و پنچ لایه فراوری می گردد و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشه مقاومتش هم بیشتر است.

نایلون حبابدار به طور معمول از درون، جنس لطیف و صافی دارد، اما پوشش بیرونی آن ها، دارای حباب هایی در سایزهای مختلف می باشد. جنس این نوع نایلون از مواد پلی اتیلن می باشد و دارای انواع مختلفی است. میزان مقاومت این نوع نایلون بستگی به میزان حباب های آن دارد.

تاریخچه نایلون حبابدار به چه صورت است ؟

Bubble Wrap به وسیله دو مهندس، آلفرد فیلدینگ و مارک شاوانس، در سال 1957 ساخته شد. مانند بسیاری از نوآوری ها، این اتفاق تصادفی بود. داستان از یک گاراژ در هاوثرون، نیویورک آغاز می گردد که در آن دو مهندس در کوشش بودند تا یک کاغذ دیواری پلاستیکی با پشت کاغذ بسازند. با کمال تعجب، این محصول از بین نرفت، اما آنها به سرعت متوجه شدند که می توان از اختراع آنها به عنوان ماده ضربه گیر برای بسته بندی استفاده کرد. و بعداً هردو شرکت Sealed Air Corporation را در سال 1960 تأسیس کرد.

انواع کیسه حبابدار کدام است ؟

کیسه حبابدار معمولی یا دو بعدی

کاربرد کیسه حبابدار چیست ؟ از این نوع نایلون می توان برای بسته بندی کردن تمام کالا ها استفاده کرد. مانند قاب عکس، ظروف شکستنی، جایگاه، تابلوها، لوام یدکی، قطعات الکترونیکی و…

کیسه حبابدار سه بعدی

این نوع نایلون برخلاف کیسه های دو بعدی، مناسب برای بسته بندی کالاهایی می باشد، که شکل مکعبی مانند دارند.

کالاهایی مانند انواع لوام برقی آشپزخانه، مثل یخچال، گاز و یا انواع مختلف وسایل منزل مانند: تخت خواب، مبلمان، کمد و ابزارها و وسایل صنعتی که به شکل مکعبی می باشند استفاده می گردد.

مزایای نایلون حبابدار برای بسته بندی

اولین نوع بسته بندی که باید آنالیز گردد، نایلون حبابدار است زیرا بسیار متنوع است و می توانید چندین بار از آن بهره ببرید. در اینجا هفت مزیت استفاده از نایلون حبابدار برای بسته بندی را توضیح خواهیم داد.

نایلون حبابدار اشیا را ایمن نگه می دارد

  • در صورت عدم محافظت صحیح از وسایل منزل، ممکن است هنگام حمل و نقل آسیب بینند. نایلون حبابدار از آنجا که با دوام است، در عین حال نرم است زیرا از هوا پر می گردد و لایه محافظ خوبی ایجاد می نماید.
  • به میزان کافی محکم است که در برابر بیشتر حوادثی که در حین حرکت اتفاق می افتد، مقاومت کند. اگر ضربه شدیدی به وسایل وارد گردد، لایه دو یا سه لایه نایلون حبابدار محافظت را انجام می دهد.
  • قبل از قرار دادن وسایل در یک جعبه آماده، به خوبی وسایل را ببا نایلون حبابدار بپوشانید و پس از اینکه بسته بندی کامل شد و برای هر نوع کالایی از جمله وسایل شنماینده، فضاهای خالی را نیز با نایلون حبابدار پر کنید.
  • نایلون حبابدار می تواند از وسایل با اشکال عجیب و غریب محافظت کند
  • نایلون حبابدار می تواند به برترین شکل از وسایل با اشکال عجیب و غریب محافظت کند
  • نایلون حبابدار می تواند از وسایل با اشکال عجیب و غریب محافظت کند
  • اگر بعضی از وسایل شما خیلی بزرگ یا شکلی عجیب و غریب دارند، نگران نباشید.
  • نایلون حبابدار باز هم راهکار خوبی خواهد بود. از آنجا که در اشکال و میزان های مختلفی وجود دارد همه کاره بوده و می تواند از هر شکل و میزان ای محافظت کند. می توانید شکل و میزان خاصی را که احتیاج دارید بدست آورید، یا می توانید به راحتی آن را با قیچی یا دستگاه برش دهید تا میزان مناسب را بدست آورید.
  • نایلون حبابدار جالب و سرگرم نماینده است
  • کار با نایلون حبابدار جالب و سرگرم نماینده است

نایلون حبابدار جالب و سرگرم نماینده است

اگر نوعی از بسته بندی می تواند سرگرم نماینده باشد، قطعاً بسته بندی با نایلون حبابدار است. از آنجا که ممکن است حباب های هوا ترکیده شوند، فشار دادن حباب ها می تواند سرگرم نماینده باشد. بعلاوه این کار می تواند به عنوان یک تسکین دهنده استرس عمل کند. برای آن لحظه هایی که حرکات و جابجایی وسایل استرس زا است، استراحت کنید و یک دقیقه وقت بگذارید و بازی کنید. این مسئله می تواند به خصوص در صورتی که با بچه ها حرکت می کنید مفید باشد، زیرا فشار دادن حباب ها برای آنها همواره جالب است.

نایلون حبابدار بسیار سبک است

از آنجا که با هوای فشرده پر شده است، نایلون حبابدار تقریباً هیچ وزنی ندارد. درصورتی که شرکتی که برای جابجایی وسایل تان استخدام نموده اید با توجه به وزن کل بار هزینه دریافت می نماید، بسیار مالی و به صرفه است.

نایلون حبابدار شفاف است

در صورت احتیاج به بازرسی موارد، این مزیت مهم است. به خاطر شفافیت بسته بندی از اتلاف وقت گرانبها جلوگیری می گردد، اشیا داخل آن براحتی دیده می شوند.

استفاده از نایلون حبابدار ساده است

سهولت استفاده چیزی است که همه ما بدنبال آن هستیم. استفاده از نایلون حبابدار بسیار ساده است و به مهارت یا آمادگی خاصی احتیاج ندارد، فقط کالاهای خود را بپیچید و کار را به خوبی پیش ببرید.

نایلون حبابدار مالی است

هنگام خرید وسایل مورد احتیاج برای بسته بندی و جابجایی، نباید پس انداز کنید. شما با خرید نایلون حبابدار مالی هنوز می توانید در بودجه خود صرفه جویی کنید.

نایلون حبابدار از نظر مالی ارزان است زیرا می توانید بارها و بارها از آن بهره ببرید. علاوه بر این در فهرست مزایای آن، این نکته وجود دارد که حتی موارد پیچیده یا مواردی که به احتیاط بیشتری احتیاج دارند با نایلون حبابدار محافظت می شوند.

خرید نایلون حبابدار 09125786139

قیمت رول نایلون حبابدار چقدر است؟

قیمت رول نایلون حبابدار به عوامل زیادی بستگی دارد. همینجور که میدانید نایلون حبابدار یکی از پر کاربرد ترین نوع نایلون مورد استفاده در تمام صنایع از جمله کسب و کار های بزرگ و کوچک میباشد، این نایلون به صورت رولی و کیسه ای نیز وجود دارد هر چه قدر جریان هوا در لایه های حباب بیشتر باشد مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان میدهد و ظرفیت کششی بالایی نیز دارد .

کاربرد نایلون حبابدار چیست؟

  • حفاظت فیزیکی از محصولات صنعتی در برابر ضربه و خراش حین حمل و جابه جایی
  • ایجاد فاصله بین قطعات فراوریی صنعتی و ممانعت از تداخل رنگ بین محصولات
  • عایق بندی دیواره های گلخانه های کشاورزی و جلوگیری از هدر رفت انرژی در زمستان
  • عایق بندی موقت شیشه منازل و اتومبیل در فصول سرد و جلوگیری از یخ زدگی
  • عایق بندی موقت لوله های آب و کانال های تاسیساتی
  • ریز انداز نرم، سبک و ضد آب در اردوهای تفریحی و سیاحتی
  • ضربه گیر جهت بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی و انبار
  • پوشش استخر و حوض منازل و باغات جهت جلوگیری از ورود آشغال و گردو غبار و کاهش میزان تبخیر آب
  • پوشش سقف و دیوار آلاچیق های چوبی و فلزی در فصول بارش و سرما
  • برای بسته بندی از نایلون های مختلفی استفاده می گردد که یکی از پرکاربردترین آن ها نایلون حبابدار است.

انواع نایلون های حبابدار؛ کدام مهم تر است ؟

نایلون های حبابدار انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن نایلون دو لایه حباب درشت، سه لایه حباب درشت و سه حباب ریز می باشد.

نایلون دو لایه حباب درشت از قطر و حباب های درشت تری برخوردار می باشد و می تواند از محصول به خوبی محافظت نماید. نایلون سه لایه حبابدار از ضریب ایمنی بالاتری نسبت به نوع دو لایه حبابدار برخوردار است. نایلون سه لایه حباب ریز هم از ضریب ایمنی بالایی در حد و میزان سه لایه حباب درشت برخوردار است. با این تفاوت که برای بسته بندی محصولات به مراتب کوچک تر استفاده می گردد.

خرید نایلون حبابدار؛ چه نکاتی را باید توجه کنید ؟

مهم ترین موضوعی که در خرید نایلون حبابدار در نظر بگیرید انتخاب صحیح نوع آن است.

انواع مختلفی از نایلون حبابدار وجود دارد که برای بسته بندی های مختلف با ابعاد متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. این نکته را نباید فراموش کنید که انتخاب صحیح نوع نایلون ارتباط مستقیمی با ضریب ایمنی محصول دارد. هنگام خرید نایلون حبابدار علاوه بر انتخاب نوع نایلون به کیفیت آن هم توجه داشته باشید. از نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات آسیب پذیر استفاده می گردد.

چاپ روی پلاستیک حبابدار به چه صورت انجام می گردد؟

پلاستیک حبابدار از ترکیبی چند لایه از پلی اتیلن هم اکسترود شده ساخته شده اند که در برابر عبور هوا حتی از یک لایه ضخیم پلی اتیلن صد برابر مقاوم تر هستند.

پلاستیک حبابدار یک ورق پلاستیک حاوی حباب های هوا است. که برای محافظت از وسایل هنگام انتقال یا ارسال به وسیله پست استفاده می گردد.

ورق پلاستیکی محافظ که برای جلوگیری از شکستن وسایل شنماینده هنگام جابجایی یا حمل استفاده می گردد. یک طرف ورق صاف است، در حالی که طرف دیگر آن را حباب های پلاستیکی گرد و کوچک پر از هوا پوشانده است. حباب ها یک لایه بالشتکی ایجاد می نمایند که از ماده داخل آن محافظت می نماید. بسته بندی حباب معمولاً به صورت رول بلند یا ورق های بزرگ و مسطح به فروش می رسد.

پلاستیک جبابدار وقتی به صورت لایه ای دو برابر یا سه برابر گردد و با یک جعبه حمل و نقل محکم ترکیب گردد، می تواند از کالاها حتی در برابر ضربات شدید محافظت کند.

ویژگی های پلاستیک حبابدار چیست ؟

مقاومت فوق العاده

مقاومت بالا در برابر ترکیدن و پاره شدن. با حباب های بادشده پرفشار مقاومت مداوم ایجاد می نماید و از محصولات در برابر سایش محافظت می نماید.

تنوع نوع و سایز

به صورت رول حبابدار، ورق و پاکت حبابدار در ابعاد و وزن های متنوع قابل ارایه می باشد.

پلاستیک حبابدار با چاپ سفارشی

قبل از اینکه مشتریان شما کالایی را ببینند، مارکی را که روی بسته بندی چاپ شده، مشاهده می نمایند. آن فضای گرانبها را هدر ندهید! با ارسال بسته های خود با پلاستیک حبابدار چاپی، نام تجاری خود را در فکر مشتری حک کنید.

چاپ پلاستیک حبابدار

از دیگر خاصیت های پلاستیک حبابدار می توان به قابلیت چاپ پذیری آن اشاره نمود. گاهی اوقات ضروری است که برای نمایش برند فراورینماینده و درج سایر اطلاعات و توضیحات، نایلون حبابدار را به صورت چاپ شده بهره ببرید.

آیا کسب و کار شما مرتباً به حمل ایمن و معقول محصولات احتیاج دارد. و در عین حال می خواهید برند شرکت خود را بیشتر ارتقا دهید؟

پلاستیک حبابدار چاپی راهی عالی برای افزایش آگاهی از برند شما هستند. می توانید نام شرکت، آرم یا هر آنچه را که احتیاج دارید روی پلاستیک های حبابدار خود چاپ کنید.

می توانید مطمئن باشید که محتویاتی که حمل می کنید با سلامت کامل به مقصد می رسند.

تبلیغ آرم و نام شما با چاپ روی پلاستیک حبابدار

دریافت نماینده بسته های شما با تماشا نام شما روی پلاستیک حبابدار، از برند شما اطمینان حاصل می نماید و این بسته بندی شما را متمایز می نماید. پلاستیک حبابدار سفارشی را امتحان کنید و در بازاریابی صرفه جویی کنید، زیرا بسته شما می تواند یک بستر کارآمد برای قرار دادن تبلیغ شما یا تبلیغ نام تجاری شما هنگام حمل محصول در آن باشد.

رول حبابدار چاپی سفارشی

پلاستیک حبابدار به صورت کلاسیک، فیلم رنگی یا چاپ سفارشی با مارک تجاری شما موجود است، در حالی که رول های حبابدار محصولات را به طور ایمن در محل نگه می دارند و از آنها در برابر ضربه، لرزش و سایش محافظت می نمایند.

توانایی چاپ تا 4 رنگ بر روی پلاستیک حبابدار

چاپ پلاستیک حباب دار با درج انواع طرح، لوگو، نوشته و تصویر با بالاترین سطح کیفی و بدون هیچ محدودیتی در این مجموعه امکان پذیر است.

چاپ نایلون حباب دار می تواند به صورت افقی و عمودی در انواع رنگ ها انجام بگیرد. معمولا حجمی که هر ردیف چاپ اشغال می نماید بین 10 الی 80 سانتیمتر متغیر است.

با این حال، انتخاب سایز کلیشه چاپ و سایر موارد مربوطه طبق سلیقه و احتیاج مشتری انجام خواهد شد.

خرید نایلون حبابدار 09125786139

فراوری نایلون حبابدار به چه صورت است ؟

بسته های حبابی به صورت رزین های پلی اتیلن (پلاستیک)، به شکل دانه هایی به میزان شن نخود، آغاز می گردد.

دانه ها به داخل یک اکسترودر قرار می گیرند که یک استوانه طولانی با یک پیچ در داخل آن واقع شده است و تمام طول آن را اجرا می نماید.

بشکه ای که یک پیچ در آن می چرخد به وسیله نوارهای حرارتی تقریباً 180 درجه قبل از چرخش پیچ گرم می گردد تا مواد ذوب گردد. گرما با افزایش گرمای ناشی از اصطکاک حرکت پیچ جمع می گردد و رزین در مایعی ذوب می گردد که از سیلندر خارج می گردد و به دو ورق انباشته فیلم پلاستیکی شفاف تبدیل می گردد.

یک لایه از فیلم در اطراف درام پیچیده می گردد که سوراخ هایی در آن ایجاد شده است و مکش و کشیدن یک شبکه فیلم در سوراخ هایی که حباب ها را تشکیل می دهند، اعمال می گردد.

لایه دوم فیلم سپس روی لایه اول لایه بندی می گردد تا وقتی این دو فیلم به هم متصل می شوند، آنها به هم می چسبند و هوا را در حباب ها به دام می اندازند.

ممکن است آسان به نظر برسد، اما پلی اتیلن مانند اسفنج ماده ای متخلخل است. هوا می تواند به راحتی به وسیله منافذ به بیرون نشت کند، که باعث می گردد توانایی بالشتک بسته بندی محدود گردد. با درک این موضوع، بعضی از شرکت های فراوریی مانند Sealed Air آغاز به استفاده از پوشش Saran برای آب بندی هوای حباب ها کردند. پایان، روشی برای کپسوله سازی سد احتباس هوا در پلی اتیلن در طی فرآیند اکستروژن ایجاد شد. این فرایند یک راز تجاری شرکت Sealed Air Corporation است.

تنوع نایلون حبابدار چیست ؟

دولایه حباب درشت

این نایلون قطر و حباب های درشت تری نسبت به دیگر نایلون ها دارد.

این نوع از نایلون به علت داشتن قطر و حباب های درشت تر، نسبت به حباب های ریز کارایی بهتری برای محافظت محصول هنگام جابه جایی و حمل و نقل کالاهای شکستنی دارند.

سه لایه حباب درشت

این نوع به علت این که از یک لایه بیشتر از نوع دولایه برخوردار می باشد، کارایی بهتری دارد.

این موضوع باعث میگردد تا مقاومت حباب های روی سطح نیز بالاتر برود.

این نوع برترین محصول، جهت بسته بندی کردن کالاهای بزرگتر می باشد

سه لایه حباب ریز

این نوع نایلون دارای حباب های ریز و یک لایه اضافه تر از دیگر نایلون ها می باشد.

به همین علت کارایی مناسب تری نسبت به نایلون های دولایه ارائه می نماید. لایه سوم باعث می گردد که حباب های سطح نایلون بر اثر فشار نترکند!

فروش نایلون حبابدار به چه صورت است ؟

فروش نایلون حبابدار برحسب کیلوگرم می باشد.

میزان حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار چقدر است ؟

میزان حباب های به کار رفته در نایلون حبابدار ضربه گیر فرق دارد. سایزهای به کار رفته در این نوع ضربه گیر بین 5، 10، 15، 20، 25 و 30 میلی متر متغیر است. نسبت به نوع استفاده خود میتوانید نایلون حبابدار ضربه گیر را به صورت برش خورده، پاکت، کیسه و کاور تهیه نمایید.

انواع مختلف نایلون حبابدار کدام است ؟

نایلون حباب دار در بسیاری از صنعت های بزرگ و کوچک کاربرد دارد از نایلون حباب دار برای حمل و نقل وسایل بزرگ صادرات و واردات نیز قابل استفاده است ، دارای انواع مختلفی میباشد ویژگی این نایلون ظرفیت کششی بالا تا 50% و استحکام بالا و مقاومت را دارا میباشد و محصول را به خوبی پوشش میدهد. در لایه های نایلون هر چه قدر هوای بیشتری در جریان باشد محافظت بالایی را از خود نشان میدهد.

نایلون حبابدار استاندارد یا عمومی

این رایج ترین نوع نایلون حبابدار است و احتمالاً احتیاج شما را برای بیشتر وسایل شما برآورده می نماید. نایلون حبابدار دارای وزنی میانه است و آنقدر محکم است که در برابر ضربات ملایم مقاومت می نماید.

نایلون حبابدار ضد استاتیک

اگر برای لوازم الکترونیکی خود ایمنی بیشتری می خواهید، این نوع بسته بندی نایلون حبابدار کارآمدترین نوع است. هر موردی که دارای اجزای الکترونیکی باشد از این نوع بسته بندی نایلون حبابدار بهره مند می گردد، بنابراین هنگام بسته بندی و جابجایی وسایل الکترونیکی این نایلون حبابدار ضد استاتیک را در فکر خود داشته باشید.

نایلون حبابدار کنترل دما

اگر بعضی از اقلام شما تحت تأثیر درجه حرارت شدید قرار دارند، از آن بهره ببرید. گرم یا سرد باشد فرقی نمی کن، دما را حفظ می نماید زیرا دارای نوع خاصی از عایق های حرارتی است.

نایلون حبابدار گرم بالا

این نوع برای محافظت از وسایل بسیار سنگین و یا در مواردی که احتمال زیادی برای شکستن و آسیب آن وجود دارد استفاده می گردد. پلاستیک آن نسبت به نوع عمومی قوی تر است و به عنوان گرید قوی نیز شناخته می گردد.

نایلون حبابدار درجه FDA

این نوع برای محافظت از مواد غذایی در جاده های آلوده و ناهموار استفاده می گردد. برای مواردی مانند شکلات، میوه و یا هر نوع ماده غذایی مناسب است.

نایلون حبابدار سفارشی

شما می توانید با توجه به احتیاجتان یک درخواست خاص ایجاد کنید و نایلون حبابدار سفارشی خود را تهیه کنید.

مزیت های نایلون حبابدار برای کسب و کارهای چیست ؟

  • وزن سبک هزینه های حمل و نقل و بسته بندی را کاهش می دهد
  • بازرسی بصری شفاف و امکان پذیر از محصول
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • محافظت از سطح در برابر سایش
  • آسان برای استفاده
  • خواص عایق بندی خوب
  • الاستیک و قوی
  • استفاده چندگانه
  • نایلون حبابدار که از موارد هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی محافظت می نماید، به طور کلی در انواع و میزان های مختلف موجود است. به میزان جسم بسته بندی شده و بعلاوه سطح محافظت از بالشتک مورد احتیاج بستگی دارد.

نایلون حبابدار با چه شکل هایی به فروش می رسد؟

نایلون حبابدار شکل های مختلفی نیز دارد:

پاکت حبابدار

مخصوصاً برای حمل و محافظت از وسایل شنماینده و کوچک یا بسیار ارزشمند مانند جواهرات، عتیقه جات یا CD مناسب است.

رول استاندارد نایلون حبابدار

از آن برای محافظت از سطوحی که خراشیده می شوند و پرکردن فضای خالی لوازم سبک استفاده می گردد.

رول میانه نایلون حبابدار

این شکل برای ساختن بالشتک برای وسایل با وزن میانه مناسب است.

رول نایلون حبابدار سنگین

اگر وسایل بسیار سنگین هستند، اشیایی مانند سوپاپ، کمپرسور و غیره

نایلون حبابدار ساده

آنها برای وسایل عمومی مناسب هستند، استفاده از آنها بسیار سریع و ساده است.

منبع: مجله چاپخونه

به "خرید نایلون حبابدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید نایلون حبابدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید