حمله کاخ سفید به کنگره: استیضاح رخ نمی دهد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مشاور کاخ سفید در نامه ای با لحنی امرانه و تند و تیز ، تحقیقات استیضاح را محکوم کرده و از دموکرات ها خواست یا به ان انتها دهند ، یا سریعاً آن را به سنا تسلیم کنند.

حمله کاخ سفید به کنگره: استیضاح رخ نمی دهد

به گزارش خبرگزاری گردش 360 به دور دنیا،نیکلاس فاندوس و مگی هابرمن گردش 360 به دور دنیا کاخ سفید در نیویورک تایمز بامداد امروز گزارش دادند:

کاخ سفید روز جمعه گفت که قصد ندارد دفاع از رئیس جمهور ترامپ رادر دستور کار قرار دهدو یادر جلسه دادرسی استیضاح مجلس شرکت کند . مشاور کاخ سفید با ارسال نامه شدید الحنی به دموکرات ها و کاملاً بی اساس قلمداد کردن پروسه استیضاح انان را شماتت کرده و وتاکید کرده است که هرچه سریع تر به این پرونده خاتمه دهند.

مشاور دبیر خانه کاخ سفید کاخ سفید ، پت سیپولون ، در نامه ای به رئیس کمیته قضایی مجلس، نوشت: حزب دموکرات به اندازه کافی وقت آمریکا را با این مهملات بی اساس تلف کرده است. شما باید اکنون به این جریات خاتمه داده و حتی با یک جلسه استماع دیگر ، وقت امریکا را نگیرید.

در این نامه به صراحت گفته نشده است که تیم حقوقی آقای ترامپ قصد دارد چه کاری انجام دهد ، اما با این نقل قول از رئیس جمهور به خاتمه رسید که اعضای حزب دموکرات باید سریع تر به اجماع رسیده تا جلسه استیضاح در سنای تحت کنترل جمهوری خواهان و کاخ سفید انجام شود . بدین طریق ترامپ شانس بیشتری برای پیروزی در دفاعیه دارد.

این جدول زمانی با خواسته دموکرات ها نیز همسو است که اعلام کرده بودند می خواهند سریعا پیش از ترک واشنگتن برای تعطیلات کریسمس استیضاح اقای ترامپ را به نتیجه برسانند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "حمله کاخ سفید به کنگره: استیضاح رخ نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کاخ سفید به کنگره: استیضاح رخ نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید