جلسه مدیران کل ورزش گیلان و قم با رئیس فدراسیون ووشو

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدیران کل ادارت ورزش و جوانان استان های گیلان و قم با حضور در فدراسیون ووشو، با امیر صدیقی ملاقات و تبادل نظر کردند.

جلسه مدیران کل ورزش گیلان و قم با رئیس فدراسیون ووشو

به گزارش گروه ورزشی گردش 360 به دور دنیا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، ساختمان فدراسیون ووشو واقع در مجموعه ورزشی آزادی صبح امروز (سه شنبه) میزبان دو مقام مسئول در حوزه ورزش استان های گیلان و قم بود.

صبح امروز جهانبخش آرمان مدیرکل تازه اداره ورزش و جوانان استان گیلان و بعلاوه ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با حضور در فدراسیون ووشو، با امیر صدیقی رئیس فدراسیون ملاقات و گفت وگو کردند.

آرمان و سانی خانی در این ملاقات با تمجید از افتخارآفرینی ها و فعالیت های ووشو طی سالیان اخیر، درخصوص اقدامات اجرا شده در مسیر توسعه همگانی و قهرمانی این رشته رزمی مطالبی را عنوان کردند.

آنها با اشاره به ووشوکارانی که از استان های گیلان و قم در اردوهای تیم های ملی حضور دارند، بر حمایت از آنها و بعلاوه حمایت از ووشو تاکید کردند.

بعلاوه امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو از حمایت ادارت کل استان های گیلان و قم از ووشو تشکر کرد و خواهان اختصاص فضاهای بیشتری به این رشته و تقویت ووشو در رده های پایه شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جلسه مدیران کل ورزش گیلان و قم با رئیس فدراسیون ووشو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه مدیران کل ورزش گیلان و قم با رئیس فدراسیون ووشو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید