توسعه دهندگان می توانند اپ استور را به چالش بکشند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، اپل به توسعه دهندگان اجازه می دهد که برای نقض بند خاصی از دستورالعمل اپ استور، درخواست تجدیدنظر دهند و یک فرایند جداگانه برای به چالش کشیدن خود دستورالعمل نیز درنظر می گیرد. این شرکت همچنین اعلام نموده که دیگر عرضه بروزرسانی ها برای برطرف باگ ها و همچنین عملنمودهای اصلی را به علت اختلافات به تعویق نمی اندازد.

توسعه دهندگان می توانند اپ استور را به چالش بکشند

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام نموده:

دو تغییر در فرایند آنالیز اپلیکیشن اعمال می شوند و از تابستان امسال اجرایی خواهند شد. در خصوص اول، توسعه دهندگان نه تنها می توانند درخواست تجدیدنظر برای نقض راهنما در دستورالعمل های مرور اپ استور ارائه دهند، بلکه مکانیزمی نیز درنظر گرفته شده که می توان خود دستورالعمل را به چالش کشید.

در ادامه این بیانیه آمده:

مورد دوم این است که دیگر تاخیری در عرضه بروزرسانی برای اپلیکیشن های موجود در اپ استور با وجود تخطی از دستورالعمل ها وجود نخواهد داشت، البته این موضوع درباره برنامه ها با مسائل حقوقی صادق نخواهد بود. توسعه دهندگان در ارسال بعدی خود می توانند به این مشکل رسیدگی نمایند.

در روزهای اخیر انتقادها پیرامون سیاست های این شرکت در اپ استور بالا گرفته است. یکی از مهم ترین آن ها که جنجال های زیادی در پی داشت، عدم انتشار بروزرسانی اپلیکیشن Hey بود. در حالی که این برنامه در اپ استور منتشر شده، اپل به علت عدم وجود گزینه خرید و اشتراک در آن، از عرضه بروزرسانی جلوگیری کرد. علاوه بر این، اپل سازندگان را تهدید به حذف این برنامه از فروشگاه اپلیکیشن خود کرد.

دیوید هاینمیر هانسن، مدیر این اپلیکیشن اپل را در توییت های خود گانگستر خطاب و گفت به اپ استورباج نمی دهد. علاوه بر هانسن، مایکروسافت نیز از رویه اپل و دریافت 30 درصد درآمد اپلیکیشن ها انتقاد نموده است.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک

به "توسعه دهندگان می توانند اپ استور را به چالش بکشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه دهندگان می توانند اپ استور را به چالش بکشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید