بسته الحاقی تازه سام ماجراجو 4 معرفی گردید؛ گیم پلی آن را دیدن کنید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، کمپانی دولور دیجیتال (Devolver Digital) به تازگی با همکاری استودیوهای Croteam و Timelock بسته الحاقی جدیدی را برای بازی سام ماجراجو 4 با عنوان Serious Sam: Siberian Mayhem معرفی نموده است. این بسته که در 25 ژانویه 2022 (6 اسفند 1400) با قیمت 20 دلار برای رایانه های شخصی عرضه می گردد، داستان سام ماجراجو را در حال سفر به سیبری در روسیه برای از بین بردن جنرال برند روایت می نماید.

بسته الحاقی تازه سام ماجراجو 4 معرفی گردید؛ گیم پلی آن را دیدن کنید

سیبری بازیکنان را در پنج مرحله نو از منظره ها سرد و خشن گرفته تا یک شهر ارواح در قطب شمال قرار خواهد داد. دشمنان نوی وجود دارند تا کار سام را حتی سخت تر از حد معمول نمایند و این شامل باس های نو نیز می گردد. خوشبختانه، سلاح های نوی برای استفاده بازیکنان به همراه وسایل نقلیه نو وجود دارند. شما بعلاوه متحدان نوی خواهید داشت که به شما در انجام مأموریت های جانبی نو یاری می نمایند.

در توضیحات صفحه استیم این بسته الحاقی آمده است:

همان طور که ذکر شد این بسته الحاقی در 6 اسفند 1400 برای رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. لازم به ذکر است که هنوز در خصوص عرضه این بسته روی پلتفرم های دیگر اطلاعاتی در دسترس نیست. در ادامه می توانید تصاویر و تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بسته الحاقی تازه سام ماجراجو 4 معرفی گردید؛ گیم پلی آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته الحاقی تازه سام ماجراجو 4 معرفی گردید؛ گیم پلی آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید