برگزاری تور آشناسازی گردشگری در لرستان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان از برگزاری تور آشناسازی با جاذبه های گردشگری استان در ماه جاری اطلاع داد.

برگزاری تور آشناسازی گردشگری در لرستان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان لرستان، سید امین قاسمی امروز یکشنبه 15 تیرماه با اعلام این خبر گفت: به منظور آشنایی با جاذبه های گردشگری لرستان فم تور گردشگری به زودی در استان اجرا خواهد شد.

قاسمی گفت: این تور آشناسازی با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دیگر فعالان گردشگری لرستان برگزار می گردد.

او با بیان اینکه تور آشناسازی با جاذبه های گردشگری لرستان به مدت دو روز در تاریخ 25 و 26 تیرماه جاری اجرا خواهد شد بیان نمود: در این تور آشناسازی، روسای انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سراسر کشور و بعضی از هنرمندان، گردش 360 به دور دنیا و مستندسازان برجسته حضور خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان همچنین اضافه نمود: این تور آشناسازی قرار است به منظور معرفی بعضی از جاذبه های گردشگری در شهرهای خرم آباد، بروجرد و سلسله برگزار گردد.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری تور آشناسازی گردشگری در لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تور آشناسازی گردشگری در لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید