بازدید وزیر ارشاد از تالار وحدت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی از بخش ماشینری و امکانان صحنه ای تالار وحدت بازدید کرد.

بازدید وزیر ارشاد از تالار وحدت

به گزارش گروه فرهنگی گردش 360 به دور دنیا به نقل از بنیاد فرهنگی هنری رودکی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماشینری و امکانات صحنه تالار وحدت بازدید کرد. در این بازدید سید مجتبی حسینی معاون امور هنری و لادن حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هادی جعفری نژاد رییس امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و محمد اله کمک مدیر کل دفتر موسیقی همراهی می کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازسازی های اجرا شده در سال های اخیر و نیز پاره ای احتیاج های بخش ماشینری تالار وحدت نهاده شد.

در این رویداد مدیر فنی و مسئولان بخش های ماشینری و صحنه تالار وحدت توضیحاتی را درباره ویژگی های فنی این تالار ارایه کردند.

همچنین گزارشی از کوشش های اجرا شده برای نوسازی تالار وحدت و از جمله رایزنی اجرا شده با شرکت اتریشی خدمات دهنده به اپرای دولتی وین ارایه شد.

نوسازی سیستم صدای تالار وحدت و به روز رسانی آن به یکی از پیشرفته ترین تجهیزات موجود در خاورمیانه، ترمیم جایگاه های کف و تعویض جایگاه های بالکن های تالار با حفظ اصالت قبلی آن از جمله اقداماتی بود که در این بازدید به آن اشاره شد.

صالحی در این رویداد جهت نوسازی تالار وحدت از جمله سیستم اطفای حریق مجموعه قول مساعد برای همکاری داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پهنه فرهنگی رودکی بازدید و بر ظرفیت های این پهنه برای اجرای رویداد های هنری تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازدید وزیر ارشاد از تالار وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید وزیر ارشاد از تالار وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید