این 7 وسیله را سریعا از اتاق خواب دور کنید!

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، شاید بخواهید در فضای دکوراسیون اتاق خواب خود تغییرات اساسی ایجاد کنید، برای این منظور از کجا آغاز می کنید؟ چه لوازم و وسایلی را تغییر می دهید و چه وسایلی را نگه می دارید؟

این 7 وسیله را سریعا از اتاق خواب دور کنید!

اتاق خواب قرار است محل آرامش و آسایش باشد، اما گاهی اوقات رسیدن به این شرایط کمی سخت است. در این مطلب از گردش 360 به دور دنیا قصد داریم وسایل غیرضروری در اتاق خواب که باید از اتاق خارج کنید یا در نحوه استفاده از آن ها تغییراتی ایجاد کنید تا به آرامش مطلوب در این اتاق دست پیدا کنید را به شما معرفی کنیم.

وسایل نامنظم و بهم ریخته در اتاق

جعبه ها، پلاستیک ها و هر چه که زیر تختخواب جمع نموده اید را منظم نموده و سر و سامانی بدهید. بهتر است وسایلی که خیلی از آن ها استفاده نمی کنید را زیر تخت قرار دهید، اما حواستان به نظم دهی آن ها باشد. بعلاوه لباس ها را سر جای خودشان آویزان کنید. بهم ریختگی فقط آن ها را آشفته تر می نماید.

دور کردن لوازم غیر ضروری

از وسایل غیرضروری در اتاق خواب می توان به وسایلی مانند لوازم آرایش یا اکسسوری ها که مدت ها است استفاده ننموده اید، اشاره نمود. بهتر است آن ها را به جای دیگری منتقل نموده و فقط وسایلی که زیاد استفاده می کنید را نزدیک خود قرار دهید.

تعداد زیاد کتاب ها

کتاب خواندن خوب است، اما انباشت آن ها اطراف تخت و روی میز ها فقط اتاق را شلوغ نشان داده و انرژی منفی ایجاد می نماید. پس به جز چند کتاب که مشغول خواندن آن ها هستید، بقیه را در قفسه بگذارید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب ساخت دکوری های زیبا با وسایل دور ریز سر بزنید.

استفاده زیاد از گل ها

با این که گیاهان تاثیرات آرامش بخش نیز دارند، باید به مقدار محدود از آن ها استفاده کرد. خیلی ها دوست دارند در اتاق خود گل داشته باشند، اما باید در نظر داشته باشید که گل ها در فضای اتاق خواب پژمرده خواهند شد، گرد و غبار جذب می نمایند و می توانند برای افراد دارای آلرژی مضر باشند.

وسایل مربوط به تکنولوژی

این روز ها همه افراد موبایل یا لپ تاپ خود را تا آخرین لحظه با خود در رختخواب دارند. اما باید دانست که این وسایل به علت نوری که از خود ساطع می نمایند باعث خستگی چشم شما می شوند. بهتر است این وسایل را یک ساعت قبل از خواب کنار بگذارید.

رنگ های روشن و پررنگ

از رنگ های روشن و جیغ مثل نارنجی و زرد و قرمز که نماد انرژی هستند، استفاده نکنید و در عوض از رنگ های ملایم و آرامش بخش همانند بنفش بهره ببرید. برای اینکه خانه زیبایی داشته باشید به مطلب جای این میز مدرن در خانه شما خالی است خانه 50 متری تان را 100 متری کنید! سر بزنید.

قرار دادن آینه مقابل تخت

از لحاظ فنگ شویی روبه روی آینه خوابیدن اصلا توصیه نمی گردد. چرا که آینه ها انرژی را منعکس نموده و در واقع انرژی بین بدن شما و آینه در طول شب در رفت و آمد است. یا آینه ها را شب ها بپوشانید یا حتی الامکان آن ها را در اتاق دیگری قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب با این مبلمان مقرون به صرفه، خانه خود را لوکس کنید را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "این 7 وسیله را سریعا از اتاق خواب دور کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 7 وسیله را سریعا از اتاق خواب دور کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید