اسلامی: هیچ تیمی در جهان شرایط نساجی را ندارد، مصدومیت دست روی عملکردم تأثیر گذاشت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مهاجم تیم فوتبال نساجی با انتقاد از شرایط حاکم بر این تیم گفت که شرایط نساجی را هیچ تیمی در جهان ندارد.

اسلامی: هیچ تیمی در جهان شرایط نساجی را ندارد، مصدومیت دست روی عملکردم تأثیر گذاشت

کریم اسلامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گردش 360 به دور دنیا، درباره آخرین شرایط تیمش گفت: ما در چند بازی نتوانستیم به برد برسیم، ولی خوشبختانه پیروزی برابر ذوب آهن شرایط تیم را بهتر کرد تا روحیه بازیکنان برای بازی با تراکتور بهتر گردد. امیدوارم در این بازی هم سه امتیاز را بگیریم تا شرایط نساجی در جدول بهتر گردد.

وی در خصوص اینکه مهمترین هدف نساجی در لیگ سال جاری چیست، توضیح داد: هدف ما این است که در لیگ سال جاری بین شش تیم اول قرار بگیریم. البته نساجی یک تیم خصوصی است و رقابت با تیم های دولتی که در جدول بالاتر از ما هستند، بسیار سخت است.

مهاجم نساجی که در لیگ سال جاری برترین گلزن تیمش بوده است در خصوص رقابت برای کسب عنوان آقای گلی اظهار داشت: هر مهاجمی دوست دارد آقای گل گردد، ولی من اول به موفقیت تیمم فکر می کنم. سال جاری چهار گل زدم و یک پنالتی گرفتم و دوست دارم بیشتر از این به تیمم کمکم کنم. متأسفانه در چند بازی اخیر گل نزدم که دلیلش مصدومیت از ناحیه دست بود. این موضوع تمرکز من را در بازی کمتر می نماید و باید مراقب باشم تا این مصدومیت بدتر نگردد.

اسلامی در خصوص معضل بازی های خانگی نساجی توضیح داد: چاره ای نیست و باید با این شرایط کنار بیاییم. ما یک تیم شهرستانی هستیم که در تهران تمرین می کنیم و بازی های مان در شهرهای دیگر برگزار می گردد. هیچ تیمی در جهان شرایط نساجی را ندارد. متأسفانه چمن استادیوم شهیدوطنی درست نشده است و من حتی بعید می دانم که استادیوم برای لیگ فصل بعد هم آماده گردد. در خصوص استادیوم ساری هم که هیچ اتفاقی رخ نداده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسلامی: هیچ تیمی در جهان شرایط نساجی را ندارد، مصدومیت دست روی عملکردم تأثیر گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: هیچ تیمی در جهان شرایط نساجی را ندارد، مصدومیت دست روی عملکردم تأثیر گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید