استقبال خاص شیرازی ها از هادی چوپان در فرودگاه

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، صبح امروز مردم شیراز برای استقبال از هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام با حضور در بخش پرواز های خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز سنگ تمام گذاشتند.

استقبال خاص شیرازی ها از هادی چوپان در فرودگاه

با خاتمه مسابقات مستر المپیای سال 2022 هادی چوپان نابغه ایرانی پرورش اندام پیروز شد مدال طلای این دوره را از آن خود کند. چوپان نخستین بار در سال 2019 پیروز شد مدال برنز مستر المپیا را از آن خود کند و برنده جایزه صد هزار دلاری این مسابقات شد.

وی در سال 2021 نیز پیروز به کسب مدال برنز شد. هادی چوپان با قهرمانی در مستر المپیا، جایزه 400 هزار دلاری را به خود اختصاص داد.

چوپان پس از سه دوره حضور در مستر المپیا پیروز شد بالاتر از تمام رقیبان دنیای به مدال طلای پرورش اندام دنیا دست پیدا کند و نشان ساندو را برای ورزش ایران به ارمغان بیاورد. ساندو مجسمه ای از فردریش مولهلم میلر معروف به اویگن ساندو، پدر بدنسازی مدرن است که به قهرمان مستر المپیا داده خواهد شد.

هادی چوپان که 2 عنوان سومی مستر المپیا را در کارنامه دارد بار ها اعلام نموده بود کسب مجسمه ساندو، نشان از آخرین و بالاترین تناسب عضلات دنیا به وسیله یک ورزشکار دارد. او اکنون در قلب آمریکا نام ایران را در سالن مستر المپیا طنین انداز نموده و به نخستین آسیایی قهرمان مستر المپیا تبدیل شد. او بار ها در مصاحبه های خود در رسانه ها و فضای مجازی از عشق به مردم ایران سخن به میان آورده و آرزو داشت تا با کسب مدال طلای مستر المپیا نام یک ایرانی را در تاریخ این مسابقات ثبت کند.

هادی چوپان سرمایه بزرگ ورزش ایران و آسیا در پرورش اندام دنیا است که به سطله بزرگانی مانند بیگ رامی در این تورنمنت بزرگ خاتمه داد. وی در چهار دوره گذشته با هزینه شخصی راهی مستر المپیا شده است.

مستر المپیا رقابت بین المللی و حرفه ای پرورش اندام مردان است که هر ساله به وسیله فدراسیون دنیای پرورش اندام برگزار شده و به نفر برتر آن مجسمه ساندو و جوایز نقدی اهدا می گردد.

منبع: فرارو

به "استقبال خاص شیرازی ها از هادی چوپان در فرودگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال خاص شیرازی ها از هادی چوپان در فرودگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید