ادارات این استان کشور فردا سه شنبه تعطیل شدند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، با تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گردوغبار و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات، فردا ادارات استان قم تعطیل شدند.

ادارات این استان کشور فردا سه شنبه تعطیل شدند

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار استان قم و با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از 10 میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل می باشند.

طبق این اطلاعیه، بعلاوه فردا سه شنبه کلیه کلاس های موسسات و آکادمی ها تعطیل خواهند بود.

در ضمن طبق توافق با کمیسیون هماهنگی بانک ها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک ها و بیمه ها در این روز به صورت کشیک دایر خواهند بود.

از اصناف و مدیران بخش خصوصی درخواست می گردد به منظور کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا، ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد احتیاج برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه ای هستند درنظر گرفته گردد.

بعلاوه معاونین استاندار و فرمانداران و بخشداران و مدیران برای هماهنگی در صورت احتیاج در دسترس خواهند بود.

در انتها ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت و همراهی مردم استان، تقاضا می گردد در مصرف برق و استفاده از سیستم های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ها نیز ملزم به قطع کامل سیستم های سرمایشی هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادارات این استان کشور فردا سه شنبه تعطیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادارات این استان کشور فردا سه شنبه تعطیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید