اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در بانه

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در بانه صورت گرفت.

اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در بانه

محمد حسینی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه عید سعید فطر که به ریاست فرماندار بانه و با حضور اعضای ستاد این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: طبیعت زیبا در کنار بازار تجاری و دیگر جاذبه های موجود در شهرستان همیشه زمینه حضور گردشگران را در تمام ایام سال بویژه در فصل بهار و تابستان فراهم نموده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه اضافه نمود: با هماهنگی بعمل آمده، مقدمات لازم را برای استقبال و ارائه خدمات مطلوب به هموطنانی که در تعطیلات عید فطر شهرستان بانه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می نمایند، در دستور کار قرار داده ایم.

او عنوان نمود: تأسیسات گردشگری شهرستان اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحی آمادگی لازم را برای پذیرش و میزبانی گردشگران در تعطیلات عید فطر دارند.

حسینی با بیان اینکه نوروز سال جاری شهرستان بانه با استقبال بسیار خوب گردشگران روبرو شد، گفت: کوشش خواهیم کرد با مشارکت و همکاری بخش خصوصی و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان میزبانی شایسته برای مهمانان و گردشگران ورودی به بانه باشیم و سفری زیبا و بدون دغدغه را برای آنها رقم بزنیم.

منبع: همگردی

به "اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در بانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتخاذ تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به گردشگران در تعطیلات عید فطر در بانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید