آمار بالای غرق شدگان در استخر های غیررسمی استان یزد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه ریزی برای معین مکان های تحت نظارت با حضور نجات غریق از اولویت های منطقه ها ساحلی است.

آمار بالای غرق شدگان در استخر های غیررسمی استان یزد

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس شورای اسلامی در ملاقات مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: یزدی ها آب ندارند، ولی شناگران خوبی دارند و در مسابقات واترپلو و شنا و حتی ورزش های ساحلی مثل فوتبال ساحلی رتبه های خوبی در کشور کسب نموده اند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد غرق شدگان ما در استخر های غیررسمی بسیار بالاست و با توجه به کمبود استخر های ورزشی استانداردی که در استان وجود دارد، جوانان و نوجوانان در استخر های غیر استاندارد اقدام به شنا می نمایند که متاسفانه اتفاقات ناخوشایندی را در پی داشته است.

او با بیان اینکه آزادسازی سواحل یک کار بسیار خوب بود، اضافه نمود: این سواحل در اختیار عده ای بود که به سادگی امکان آزادسازی آن وجود نداشت، ولی این دولت با عزمی استوار این کار را عملیاتی کرد و امیدواریم برای امن سازی آن نیز برنامه ریزی گردد تا از ورود بی برنامه مردم به سواحل و بروز اتفاقات ناخوشایند جلوگیری گردد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا های مجلس مطرح کرد: برنامه ریزی برای مشخص مکان های تحت نظارت با حضور نجات غریق از اولویت های منطقه ها ساحلی است.

جوکار با اشاره به لزوم آموزش نجات غریق، گفت: هرچند که هم اکنون در استان یزد مربیان غریق نجات باتجربه ای داریم، ولی بازهم ظرفیت های بسیار خوبی در این زمینه داریم که جای کار دارد هیئت غریق نجات استان باید نگاه ویژه ای به این ظرفیت های موجود داشته باشد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر های زارچ و شاهدیه در آینده نزدیک استخر هایی راه اندازی خواهند کرد که به ظرفیت های استان اضافه خواهد شد و مردم می توانند از آن استفاده نمایند.

گردش 360 به دور دنیا یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمار بالای غرق شدگان در استخر های غیررسمی استان یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای غرق شدگان در استخر های غیررسمی استان یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید