کار سخت پرتغال و اسپانیا در روز آخر

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، با نتیجه ای که در بازی آلمان و پرتغال رقم خورد، همانطور که از قبل هم پیش بینی می شد، اوضاع تیم های صعود کننده از گروه F پیچیده شد.

کار سخت پرتغال و اسپانیا در روز آخر

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از روزنامه گردش 360 به دور دنیا ،در این میان و با توجه به بازی های هفته آخر، شرایط کریس رونالدو و هم تیمی هایش برای صعود سخت تر شده است. پرتغال در هفته آخر باید مقابل فرانسه ای بازی کند که بازی دومش را با نتیجه غیر منتظره تساوی یک بریک مقابل مجارستان به خاتمه رساند. شرایط خط دفاعی پرتغال در بازی مقابل آلمان نشان داد که هواداران این تیم از همین حالا باید نگران بازی شان مقابل مهاجمانی همچون امباپه و گریژمان باشند.

پرتغال با شکستی که مقابل آلمان خورد، چند رکورد بد هم به نام خودش ثبت کرد. پرتغال حالا اولین تیم تاریخ یورو است که به نام قهرمان دوره گذشته این بازی ها، در یک بازی چهار گل دریافت می کند. همچنین پرتغال اولین تیم اروپایی است که بازیکنانش در جریان یک تورنمنت مهم (یورو و جام جهانی) و در یک بازی، دو گل به خودی به نام خودشان می زنند.

نکته عجیب تر نتایجی است که در گروه E و به خصوص برای اسپانیا در این گروه رقم خورد. خیلی ها تصور می کردند لاروخا در این گروه به راحتی صعود کند. اما شاگردان انریکه از دو بازی ابتدایی فقط 2 امتیاز به دست آورده اند و کارشان برای صعود به بازی آخر گره خورده است. حالا آنها باید در هفته آخر به مصاف اسلواکی بروند که فقط با یک تساوی به مرحله بعد صعود می کند. این برای اولین بار از یورو 96 تا به امروز است که اسپانیا در دو بازی ابتدایی خود در این جام به پیروزی نمی رسد.

منبع: جام جم آنلاین

به "کار سخت پرتغال و اسپانیا در روز آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت پرتغال و اسپانیا در روز آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید