هشدار پورتو به میلان به خاطر مهدی طارمی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، نشریه fotomac ترکیه در گزارشی مدعی شد باشگاه گالاتاسرای که عزم خود را برای قهرمانی در سوپر لیگ ترکیه جزم نموده است، برای تقویت خط حمله خود سراغ مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو رفته است. این در حالی است که طارمی پیش از این مدنظر باشگاه فنرباغچه ترکیه هم قرار داشت، اما سرمربی این باشگاه اعلام نمود در خط حمله نیازی به بازیکن نو ندارد.

هشدار پورتو به میلان به خاطر مهدی طارمی

fotomac در ادعایی عجیب اظهار داشت پورتو برای فروش طارمی مبلغ 5 میلیون یورو طلب نموده و این مهاجم ایرانی برای حضور در گالاتاسرای بی صبر و مشتاق است!

این در حالی است که به موازات پیشنهاد دو غول ترکیه به پورتو برای جذب طارمی، باشگاه میلان ایتالیا هم مهاجم ایران را زیر نظر گرفته و ظاهراً پیشنهاداتی را به پورتو ارائه نموده است.

طبق اعلام نشریه O jogo پرتغال، میلان پیشنهادی بالغ بر 26 میلیون یورو برای جذب طارمی ارائه نموده است که مورد موافقت پورتو قرار نگرفته. این روزنامه به نقل از باشگاه پورتو، مبلغ فروش طارمی را 36 میلیون یورو اظهار داشت و هشدار غیر مستقیمی را به هم به باشگاه میلان داده است: اگر مبلغ 36 میلیون یورو را بپردازید، می توانید طارمی را به خدمت بگیرید؛ در غیر این صورت از وسوسه کردن بازیکن ما خودداری کنید!

منبع: فرارو

به "هشدار پورتو به میلان به خاطر مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پورتو به میلان به خاطر مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید