نورمحمدی: چون مظلوم هستیم قرار نیست حق مان خورده گردد، امیدوارم از تعطیلی لیگ ضربه نخوریم

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: ما تیم مظلومی هستیم، ولی قرار نیست در هر بازی حق مان خورده گردد و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد.

نورمحمدی: چون مظلوم هستیم قرار نیست حق مان خورده گردد، امیدوارم از تعطیلی لیگ ضربه نخوریم

حامد نورمحمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گردش 360 به دور دنیا، درباره شرایط تیمش در فاصله شش هفته مانده به خاتمه مسابقات لیگ برتر گفت: ذوب آهن فرایند رو به رشدی داشته است و اگر در آخرین بازی برابر نفت مسجدسلیمان هم پیروز می شدیم شرایط مان خیلی بهتر می شد. متأسفانه در این بازی از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم و البته این را هم بگویم که شرایط نفت بعد از آمدن محمدرضا مهاجری تغییر نموده است و آنها هم با تیم گذشته فاصله دارند. با این حال در این بازی بدشانسی آوردیم و البته گل تیم حریف هم در موقعیتی آفساید به ثمر رسید. متأسفانه این اشتباه روی نتیجه بازی تأثیر مستقیم داشت و ما شکست خوردیم.

وی در ادامه اضافه کرد: این برای اولین بار نبود که تیم ما از داوری ضربه خورد. از فصل گذشته تا همین فصل این شرایط برای ذوب آهن ایجاد شده است و هیچکس هم پاسخگو نیست. ما تیم مظلومی هستیم، ولی قرار نیست در هر بازی حق ذوب آهن خورده گردد و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد. در همین فصل در خیلی از بازی ها با اشتباهات ویران کننده داوری نتیجه نگرفتیم و شک نکنید اگر این اشتباهات نبود الان جایگاه خیلی بهتری در جدول داشتیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص اینکه آیا آنها می توانند در لیگ سال جاری رتبه خوبی به دست بیاورند، اعلام نمود: ما الان در رده نهم جدول هستیم و با تیم پنجم جدول هم فقط چهار امتیاز فاصله داریم. قطعاً کوشش می کنیم تا نتایج خوبی در شش بازی خاتمهی بگیریم و یک جایگاه خوب را به دست بیاوریم. تیم ما قبل از این تعطیلی شرایط خوبی داشت و امیدوارم تعطیلی بازی های لیگ به تیم ضربه نزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نورمحمدی: چون مظلوم هستیم قرار نیست حق مان خورده گردد، امیدوارم از تعطیلی لیگ ضربه نخوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورمحمدی: چون مظلوم هستیم قرار نیست حق مان خورده گردد، امیدوارم از تعطیلی لیگ ضربه نخوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید