مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی افتتاح می شود

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس گفت: مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی افتتاح می شود

به گزارش از ، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس در نشست با گردش 360 به دور دنیا از افتتاح مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت، 4 پروژه گردشگری در استان فارس با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او با اشاره به اجرای مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی شرح داد: این مرکز فرهنگی نیز با بیش از 17 میلیارد تومان هزینه از طرح هایی است که در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

امیری ادامه داد: عملیات احداث مرکز فرهنگی سعدی از سال 87 آغاز شد و در پایان سال 96 به بخش خصوصی واگذار شد و این طرح در مساحت 2 هزار و 700 متر مربع در حال ساخت است که از فضا هایی شامل کتابخانه و مرکز اسناد، نمایشگاه، لابی و سالن همایش ها و نشست ها برخوردار است.

او اضافه کرد: همچنین سنگ فرش محوطه آرامگاه سعدی با 2 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار به وسعت یک هزار و 600 متر که قبلا یک فضای غیر قابل استفاده بود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که بر وسعت فضای بازدید این سایت گردشگری اضافه می کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس اضافه کرد: موزه نورآباد نیز با بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری دولتی و مجتمع مرکز خدماتی و رفاهی بیشاپور با 10 میلیارد تومان اعتبار به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی افتتاح می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز فرهنگی سعدی در آرامگاه سعدی افتتاح می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید