لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، خرید کردن و رفتن به مراکز خرید جزو لذتبخش ترین قسمت از یه سفر میتونه باشه. معمولا همه افراد در سفرشون در پی مراکز و خیابان های لوکس جهان برای خرید هستن. در جهانی امروز هم مد و فشن تقریبا حرف اول رو در استایل میزنن و اغلب هم خیابان هایی بزرگی برای تمرکز برندهای مختلف در نظر گرفته شدن و اونها رو گران ترین خیابان های جهان کردند که این خیابان ها بهترین منطقه ها جزو هر منطقه برای خرید هستن. بهتره در ادامه با ما همراه شین تا لوکس ترین خیابان های جهان برای خرید و گران ترین خیابان های جهان رو بهتون معرفی کنیم تا در سفرتون به این منطقه ها هم لذت بیشتری از خرید ببرین...

لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید

1) خیابان گرَفتون، دوبلین

ثروتمندان برای خرید کردن از شهر دوبلین مرکز ایرلند، رقابت دنیای دارند، چون این خیابان پر از زیبایی و جذابیت هست و مغازه های اون هم بسیار لوکس و گران هستن که فراتر از برندهای معروف هم پیشروی کردند. نوازندگانی که در خیابان های این محل مشغول نواختن هستن هم طبق اتحادیه هایی در این خیابان مینوازند تا از عابران هم پول بگیرند. در سال 2008، خیابان گرفتون هم پنجمین خیابان گران دنیا شناخته شده بود.

2) خیابان باند، لندن

اگر میخواهید تا سفرتون در لندن خیلی لوکس باشه و در خیابان های زیبای این منطقه پیاده روی کنین، به خیابان باند برید که در قرن 18 میلادی هم مکانی مناسب برای ثروتمندان و افراد مشهور بوده. قیمت های جواهراتی که با طراحی های مدروز زیبا و شیک قیمت های فوق العاده گرونی دارن و باعث میشن شما بیشتر از اونچه که حدس میزنین از حسابتون پول برداشت کنین. هتل های زیبا و شیکی هم در این خیابان قرار گرفتن و اون رو تبدیل به خیابان های لوکس دنیا کردن.

3) خلیج کازوی، هنگ کنگ

منطقه خلیج کازوی در هنگ کنگ قلب مرکز خرید محسوب میشه. این محل دومین خرده فروشی گران قیمت در دنیا هست که قبل از خییابان پنجم نیویورک هم واقع شده. تعداد مراکز لوکسی که تو تو این منطقه قرار گرفته میشه گفت که میزان 12 زمین راگبی هستن که در سال 2012 هم افزایش داده شدن. خلیج کازوی مجموعه ای از مغازه ها و بوتیک های لوکسی هست که سطح بالایی از لوازم الکترونیکی و پوشاک رو داراست.

4) خیابان پنجم ، نیویورک

بهشت مرکز خرید نیویورک هست که میتونین مبلغ زیادی پول رو در زمان کوتاه در خیابان پنجم خرج کنین. تمام برندهای معروف و همه مغازه ها در اطراف خیابان پنجم قرار گرفتن نمونه های فروشگاه های بزرگ در این منطقه Prada، Louis Vuitton، Gucci و Giorgio Armani هستن. تو این خیابان، کافی شاپ ها و غذاخوری هایی برای استراحت وجود دارن که اگر به بالای ساختمان امپایر که در همین خیابان هم قرار گرفته برید، شکوه و جلوه شگفت انگیزی از نیویورک رو میتونین از بالا تماشا کنید.

5) شانزه لیزه پاریس

قدم زدن در شهر عشاق و رد شدن از فروشگاه های معروف این خیابان میتونه بسیار وسوسه انگیز باشه و شما رو به راحتی برای خرید تحریک کنه. در این مکان که یکی از خیابان های لوکس دنیا برای خرید و خوشگذورنی هست، غذا خوردن و خرید کردن متونه لذت وصف ناشدنی و لذت بخش سفر به پاریس باشه. ساعت سازهای مشهور هم مثل کارتیر تو این مکان فروشگاه دارن.

منبع: همگردی

به "لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین خیابان های دنیا برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید