قابلیت اختصاصی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها ، از افزایش امنیت حساب کاربری تا گزارش تعداد دنبال کنندگان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، گزارشها حکایت از آن دارند که اینستاگرام به زودی یک قابلیت تازه را برای اینفلوئنسرها آزمون می نماید. این ویژگی شامل اقدامات امنیتی و البته بعضی تغییرات دسترسی خواهد بود.

قابلیت اختصاصی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها ، از افزایش امنیت حساب کاربری تا گزارش تعداد دنبال کنندگان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فعالیت اینفلوئنسرها در فضای مجازی از مدتها پیش رواج داشته، اما این روزها بسیاری از مشاهیر، چهره های هنری، فرهنگی و حتی سیاسی مثل دونالد ترامپ در شبکه های مجازی حضوری چشمگیر دارند. حضوری که گاهی با منافع مالی نیز همراه است.

اینستاگرام یکی از بسترهای رشد مهم برای اینفلوئنسرها است و به نظر می رسد مدیران اینستاگرام نیز این موضوع را نادیده نگرفته اند. بر این اساس محتمل است بعضی از کاربران اینستاگرام به زودی یک فرم مخصوص نمایش مشخصات عمومی را دریافت نمایند. این فرم امنیت حساب های کاربری اینفلوئنسرها را ارتقاء می دهد.

با توجه به این که اغلب اینفلوئنسرها تعداد دنبال نمایندگانی پرشمار دارند، از مدت ها پیش اینستاگرام برای اعتبار بخشی به این افراد گزینه تیک آبی را اضافه نموده است، اما این شبکه اجتماعی در پی ابزارهایی برای ساده تر کردن نقش خود است. اشلی یوکی، مدیر محصولات اینستاگرام در این خصوص می گوید: اینفلوئنسرها بخش مهمی از جامعه ما هستند. ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که اینستاگرام برترین مکان و ساده ترین مکان برای ساخت انجمن های فناوری و بعلاوه ساخت برندهای شخصی است.

در این به روزرسانی نو احتمالا اینفلوئنسرها، گزارش هایی هفتگی و روزانه در خصوص تغییرات در تعداد دنبال نمایندگان خود دریافت می نمایند و البته می توانند محتواهای نو خود را بازبینی نمایند تا ببیند چه چیزی ممکن است باعث افزایش یا کاهش تعداد پیروانشان شده باشد.

افزون بر این نیز اینستاگرام بعضی از ابزارهای مرتب سازی را آزمایش می نماید که به کاربران اجازه می دهد تا پیغام های خوانده نشده، خوانده شده و یا اسپم ها را فیلتر نمایند.

منبع: انتخاب

به "قابلیت اختصاصی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها ، از افزایش امنیت حساب کاربری تا گزارش تعداد دنبال کنندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت اختصاصی اینستاگرام برای اینفلوئنسرها ، از افزایش امنیت حساب کاربری تا گزارش تعداد دنبال کنندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید