فرهادی زاد: نایب رئیس بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون ها از سوی مجمع انتخاب می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: در اساسنامه جدید فدراسیون ها نایب رئیس بانوان از سوی مجمع انتخاباتی انتخاب می گردد.

فرهادی زاد: نایب رئیس بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون ها از سوی مجمع انتخاب می گردد

مهین فرهادی زاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی گردش 360 به دور دنیا گفت: از زنانی که در ورزش بانوان اثرگذار هستند، تشکر می کنم. در نشست هم اندیشی بین نواب رئیس بانوان فدراسیون ها و مسئولان اداره کل استان ها از الهه قلی فلاح ورزشکار پارااسکی که نشان شجاعت دریافت نموده بود و همچنین کتایون اشرف نایب رئیس فدراسیون قایقرانی که این رشته را در آسیا توسعه داده و سه نفر دیگر تقدیر شد.

وی درخصوص کسب سهمیه های بیشتر در بازی های المپیک توکیو گفت: چهار سهمیه در رشته تیراندازی در رده بانوان کسب شده است و ادامه دارد و در سایر رشته ها و برنامه های متنوعی که وجود دارد، امیدوارم تعداد سهمیه ها بیشتر گردد و با حضور در المپیک روی سکو هم بروند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون های کاراته و چوگان گفت: در رشته کاراته اشرف امینی نایب رئیس بانوان کاراته شد و در چوگان اقداماتی را انجام می دهند تا نایب رئیس معرفی گردد.

وی همچنین درباره انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون توسط روسای فدراسیون ها و شرایط انتخاب بانوان در اساسنامه جدید گفت: برای انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون ها از لحاظ قانونی باید معاون امور بانوان وزارت ورزش انتخاب کند، اما براساس صلاحدید همکاران من باید با رئیس فدراسیون کار نمایند به همین دلیل اختیار را به آنها دادیم، اما نگاه مان را به آنها می گوییم تا بهترین فرد انتخاب گردد. البته در اساسنامه جدید نایب رئیس بانوان همانند انتخاب نایب رئیس آقایان و دبیر و رئیس از سوی مجمع انتخاباتی است، بنابراین نایب رئیس باید اینقدر قوی کار نمایند و اثرگذار باشند تا تائید مجمع را بگیرند.

فرهادی زاد با اشاره به بالا رفتن صندلی ورزش و نگاه یکسان به ورزش زنان و مردان افزود: مسلما رئیس و هیئت رئیسه فدراسیون به دنبال بالا بردن صندلی و سطح ورزش هستند. باید هزینه گردد و اردو برگزار و تجهیزات کافی وجود داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهادی زاد: نایب رئیس بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون ها از سوی مجمع انتخاب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهادی زاد: نایب رئیس بانوان در اساسنامه جدید فدراسیون ها از سوی مجمع انتخاب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید