فرجی: چپ، راست برای نمایش عمومی احتیاج به اصلاح دارد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر نظارت برعرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی می گوید چپ، راست به کارگردانی حامد محمدی برای نمایش عمومی، احتیاج به اعمال یک سری اصلاحات دارد و این موضوع به شورای صنفی نمایش هم،کتبا اعلام شده است.

فرجی: چپ، راست برای نمایش عمومی احتیاج به اصلاح دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اعلام این خبر گفت: این فیلم در دولت قبل هم از سوی شورای پروانه نمایش مشمول اصلاحات شده بود که بخشی از آن اصلاحات از آن موقع همچنان، صورت نگرفته است.

او ادامه داد: تاکید سازمان سینمایی بر حل مسائل فیلمسازان و صاحبان آثار از جمله فیلم چپ راست است تا به وسیله تعامل دوسویه بعضی ایرادات و اشکالات مطرح شده از سوی شورای پروانه نمایش قبلی و کمیته بازبینی برطرف گردد تا سینماها شاهد تداوم رونق و اکران آثار نو باشند.

مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل تهیه کنندگان خاطرنشان ساخت: طبیعی است تا زمانی که اصلاحات پیشنهادی شورا صورت نگیرد؛ به اکران عمومی نمی رسد.

او یادآور شد: در دو جلسه قبل شورای صنفی نمایش از سوی نماینده سازمان سینمایی در شورای صنفی این موضوع به طور شفاها در شورا اعلام شد و هفته گذشته نیز طی نامه ای کتبی به شورا و پخش کننده فیلم ابلاغ شد.

وی در پایان گفت: در جلسه ای که در روز شنبه 27 آذر با حضور منوچهر محمدی تهیه کننده این فیلم در دفتر معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی تشکیل شد، این موضوع به ایشان هم ابلاغ شد که تا زمان انجام اصلاحات روی فیلم، نمایش آن از سوی سازمان سینمایی مورد پذیرش نیست و باید پس از انجام اصلاحاتی که ابلاغ شده، برنامه ریزی برای اکران آن انجام گردد، لذا تا انجام اصلاحات فیلم و بازبینی آن به وسیله شورای صدور پروانه نمایش، امکان اکران این فیلم وجود ندارد.

وی گفت: از میان فیلم های سینمایی موجود چند مورد نیازمند اصلاح بودند که بعضی با همکاری و تعامل صاحبان آثار اکران شدند و بعضی در نوبت اکران هستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فرجی: چپ، راست برای نمایش عمومی احتیاج به اصلاح دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرجی: چپ، راست برای نمایش عمومی احتیاج به اصلاح دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید