رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا IOT برگزار می گردد

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، رویداد آنلاین دوشنبه های استارت آپی با هدف جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا IOT روز دوشنبه 30 تیر ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می گردد.

رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا IOT برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی گردش 360 به دور دنیا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در رویداد اینترنت اشیا IOT که دو شنبه 30 تیر ماه جاری از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می گردد 6 استارت آپ این حوزه توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می نمایند. همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می گردد.

شایان ذکر است حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند به وسیله لینکhttps://online.inif.ir/ch/demoday در این رویداد حضور یابند. علاقه مندان همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 42170000-021 داخلی 6010 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع اقتصادی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع به جامانده را تامین نموده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا IOT برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه اینترنت اشیا IOT برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید