خدماتی تازه که هواپیمایی لوفت هانزا را متحول می نماید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، محصول تازه Lufthansa Allegris مسیر های طولانی مدت این شرکت هواپیمایی را متحول خواهد ساخت و 2.5 میلیارد یورو (2.65 میلیارد دلار) تا سال 2025 میلادی در این پروژه سرمایه گذاری خواهد شد.

خدماتی تازه که هواپیمایی لوفت هانزا را متحول می نماید

به گزارش گردش 360 به دور دنیا به نقل از سی ان ان؛ یک تختخواب خصوصی در آسمان، حتی با سیستم گرمایشی خودتان که می توانید آن را بالا و پایین کنید؟ این چیزی است که در تازهترین سوئیت فرست کلس پیشگامانه به وسیله یک شرکت هواپیمایی ارائه شده است.

با این وجود، برای یک بار هم که شده این یک شرکت هواپیمایی خاورمیانه ای و یا آسیایی نیست! به طور شگفت انگیزی این سوئیت تازه در هواپیما های شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به منظور رقابت با پیشنهادات مجذوب نماینده تر در بازار سفر های هوایی برای پرواز های اجرا شده در مسافت طولانی عرضه شده است.

محصول تازه Lufthansa Allegris مسیر های طولانی مدت این شرکت هواپیمایی را متحول خواهد ساخت و 2.5 میلیارد یورو (2.65 میلیارد دلار) تا سال 2025 میلادی در این پروژه سرمایه گذاری خواهد شد.

هم چنین، لوفت هانزا تغییراتی در تمام کلاس های کابین خود ایجاد نموده است: بیزینس (تجاری)، مالی ممتاز، اکونومی (مالی) و فرست کلس یا درجه یک.

صندلی های تازه لوفت هانزا در فرست کلس پرواز های آن شرکت که آن را First Class Suite Plus نامیده تقریبا یک متر عرض دارد و دارای سیستم گرمایش شخصی شده است تا مسافران بتوانند دما را به دلخواه خود کم یا زیاد نمایند.

از جمله خدمات ارائه شده در این پرواز ها یک کمد لباس، یک میز ناهار خوری عالی و در های کشویی چوبیاست تا این حس به مسافر القا گردد که تنها فردی می باشد که در هواپیما حضور دارد.

مسافران بیزینس کلس نیز می تواند یک سوئیت خصوصی دریافت نمایند که البته مقدار صمیمت در آن از سوئیت خصوصی فرست کلس کم تر است. در سوئیت بخش بیزینس کلس نیز کمد و مینی بار مخصوص وجود دارد و مسافران می توانند خود دما را تنظیم نمایند.

صندلی های آن دارای بخش های شانه ای هستند که به مسافر اجازه می دهد شانه های شان را در عمق صندلی فرو ببرند. در فرست کلس نیز این قابلیت وجود دارد.

لوفت هانزا هفت نوع صندلی مختلف (که احتمالا قیمت های متفاوتی دارند بله، هزینه یک صندلی رو به پنجره بیش از صندلی قرار گرفته در یک راهرو معمولی است) به مسافران برای انتخاب عرضه می نماید.

صندلی های بخش مالی ممتاز به گونه ای خواهند بود که اگر فرد مقابل شما دراز بکشد فضای پای شما را کاهش نمی دهد یا موقعیت صفحه نمایش شما را تغییر نخواهد داد، زیرا صندلی در بدنه خود به پایین می لغزد. فاصله صندلی نیز کمی بهبود یافته است: تقریبا 101 سانتی متر.

لوفت هانزا در خصوص مسافران کلاس اکونومی (مالی) وعده افزایش سطح صندلی را داده، اما تا به امروز میزان آن 79 سانتی متر است. صندلی های ردیف های اول اندکی فضای بیش تر دارند (86 سانتی متر) و می توانید با پرداخت هزینه صندلی کنار خود را مسدود کنید تا از عرض نیز فضای بیش تری داشته باشد.

به گفته این شرکت هواپیمایی محصول آلگریس بر روی بیش از 80 هواپیمای تازه عرضه خواهد شد: بوئینگ 787، بوئینگ 777 و ایرباس ای - 350. هواپیمای فعلی لوفت هانزا به روز شده و جایگزین بیش از 27000 صندلی در سراسر ناوگان خواهد شد که بزرگترین مدرن سازی در تاریخچه آن شرکت از زمان تاسیس به این سو محسوب می گردد.

منبع: فرارو

به "خدماتی تازه که هواپیمایی لوفت هانزا را متحول می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدماتی تازه که هواپیمایی لوفت هانزا را متحول می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید