حداقل وام ازدواج در سال آینده برای زوجین ، مقدار افزایش وام چقدر خواهد بود؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد نمود.

حداقل وام ازدواج در سال آینده برای زوجین ، مقدار افزایش وام چقدر خواهد بود؟

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، بهروز محبی نجم آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکلیف وام ازدواج در سال آینده، گفت: مایه تعجب است که دولت در لایحه بودجه هیچ عدد معینی برای وام ازدواج در نظر نگرفته است اما اگر 20 درصد قرار است بر حقوق ها اضافه کرده گردد می بایست به همان میزان وام ازدواج نیز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: از این رو حداقل افزایش وام ازدواج در سال آینده 20 درصد است و حداکثر افزایش 40 درصد خواهد بود و قطعاً مجلس این موضوع را در لایحه بودجه سال آینده پیش بینی خواهد نمود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این افزایش ها برای تمام شاخه های وام ازدواج خواهد بود، گفت: با توجه به افزایش تورم و گران شدن کالاها باید دولت عدد وام ازدواج را افزایش دهد تا این افزایش تورم را جبران کند.

سال گذشته به هر یک از زوجین مبلغ 120 میلیون تومان تسهیلات ازدواج تعلق می گیرد. بعلاوه به متقاضیانی که سن ازدواج آنها در زوج ها زیر 25 سال و در زوجه ها زیر 23 سال باشد، مبلغ 150 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج تعلق می گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "حداقل وام ازدواج در سال آینده برای زوجین ، مقدار افزایش وام چقدر خواهد بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حداقل وام ازدواج در سال آینده برای زوجین ، مقدار افزایش وام چقدر خواهد بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید