جزییات مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ، اعلام آمادگی زاکانی برای برنامه های دهه کرامت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران در مشهد مقدس برگزار گردید.

جزییات مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ، اعلام آمادگی زاکانی برای برنامه های دهه کرامت

به گزارش گردش 360 به دور دنیا آنلاین، در آستانه دهه کرامت جمعی از مسئولان کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور با تولیت آستان قدس رضوی ملاقات و بر هم افزایی فرهنگی جهت برگزاری برنامه های این دهه تأکید کردند.

بعلاوه چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مسئولان در مشهد مقدس برگزار گردید.

علیرضا زاکانی در این نشست با اشاره به آمادگی شهرداری ها برای برگزاری برنامه های دهه کرامت، گفت: برنامه ریزی در ابعاد خدماتی، فنی و عمرانی، حمل و نقل و به ویژه برنامه هایی با جهت گیری فرهنگی و اجتماعی در این ایام اجرا شده است.

احسان متولیان دبیر مجمع کلانشهرهای کشور نیز از تصویب تشکیل کارگروه مشترک بین صدا و سیما و شهرداری های کلانشهرها به منظور تهیه برنامه ها و هم افزایی فرهنگی در چهل و نهمین نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی این مجمع اطلاع داد.

لازم به ذکر است؛ برنامه های دهه کرامت از 31 اردیبهشت تا 10 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزییات مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ، اعلام آمادگی زاکانی برای برنامه های دهه کرامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات مجمع شهرداران کلان شهرهای ایران ، اعلام آمادگی زاکانی برای برنامه های دهه کرامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید