توضیح فرماندار شادگان درباره تیراندازی به منزل نماینده مجلس

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فرماندار شادگان با تایید تیراندازی به منزل و حسینیه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع از طریق نیرو های انتظامی و امنیتی در حال بررسی است.

توضیح فرماندار شادگان درباره تیراندازی به منزل نماینده مجلس

به گزارش ایسنا، جمال صالح زاده اظهار کرد: شب گذشته برادر نماینده شادگان از مکه بازگشته بود و مراسم استقبال از حاجی در حسینیه این نماینده برگزار شده بود که پس از اتمام مراسم، سه تیر به پنجره دو واحد منزل در طبقه دوم حسینیه اصابت کرده است بنابراین نمی توانیم بگوییم تیراندازی هدفمند بوده است.

وی با اشاره به رسم غلط تیراندازی در مراسم شادی و عزا مطرح نمود: احتمال دارد این حادثه نیز به دلیل رسم غلط تیراندازی در مراسم (استقبال) رخ داده باشد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه احتمال امنیتی بودن حادثه بسیار کم است، گفت: اگر فردی که تیراندازی کرده قصد انجام کار امنیتی داشت در این جمعیت 200 تا 300 نفری جشن می توانست به فرد یا به صورت مستقیم به ساختمان تیراندازی کند، اما این کار انجام نشده است. نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرده است که به کسی مظنون نیست و از کسی شکایت نکرده است.

وی با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی و مالی نداشته است، شرح داد: نیرو های امنیتی در حال بررسی همه دوربین های مداربسته منطقه هستند و موضوع به صورت ویژه در دست پیگیری است.

منبع: فرارو

به "توضیح فرماندار شادگان درباره تیراندازی به منزل نماینده مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح فرماندار شادگان درباره تیراندازی به منزل نماینده مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید