تمرین یک ساعته پرسپولیس پس از جلسه فنی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از سفر به مسجد سلیمان با حضور تمام نفرات برگزار گردید.

تمرین یک ساعته پرسپولیس پس از جلسه فنی

به گزارش گردش 360 به دور دنیا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان آخرین جلسه تمرینی خود پیش از سفر به مسجدسلیمان و ملاقات برابر نفت این شهر را از ساعت 13:30 امروز (پنجشنبه) در استادیوم شهید کاظمی برگزار کردند.

پرسپولیسی ها قبل از آغاز تمرین امروز در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم برای بازی برابر نفت مسجدسلیمان را به وسیله تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

با آغاز تمرین، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن ها را گرم کردند و در اختیار کادر فنی قرار گرفتند. دروازه بان ها هم زیر نظر داود فنایی تمرینات ویژه و اختصاصی خود را انجام دادند.

سپس سرخپوشان در قالب سه گروه به بازی راندو روی آوردند و در بخش بعدی تمرین نیز با نظارت کادر فنی، به مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند پرداختند.

تمرین امروز در هوایی مطبوع و دلپذیر و به مدت یک ساعت به طول انجامید.

به غیر از سیامک نعمتی، همه بازیکنان با آمادگی کامل و بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین و پس از استراحت و وقفه ای کوتاه راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به سمت اهواز ترک نمایند. کاروان پرسپولیس در اهواز با دو دستگاه اتوبوس راهی مسجدسلیمان خواهد شد.

ملاقات برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از ساعت 18 فردا (آدینه) با قضاوت علی صفایی آغاز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تمرین یک ساعته پرسپولیس پس از جلسه فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین یک ساعته پرسپولیس پس از جلسه فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید