بالا بردن ماندگاری آرایش در تابستان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، آرایش در فصل تابستان و ماندگاری آن بر روی پوست دارای بایدها و نبایدهایی است که معمولا افراد حرفه ای این زمینه مطلع هستند.

بالا بردن ماندگاری آرایش در تابستان

در فصل تابستان مقدار رطوبت و دمای هوا بالا است و باعث می شود تا مقدار ماندگاری آرایش بر روی صورت به شدت کاهش یابد. در این مطلب از گردش 360 به دور دنیا نکات لازم برای افزایش ماندگاری آرایش در تابستان به شما ارائه می شود.

عوامل افزایش ماندگاری آرایش در تابستان

کرم پودر مناسب

معمولا در فصل تابستان برای جبران آب ازدست رفته پوست، توصیه می شود تا مقداری مرطوب نماینده و پرایمر قبل از استفاده از تونر، بر روی پوست زده شود. این موارد باعث نرم شدن پوست می شوند و از طرف دیگر آب ازدست رفته پوست را جبران می نمایند.

در فصل تابستان برای خودآرایی، پیشنهاد می شود تا از کرم پودرهایی بهره ببرید که مقدار چربی در آن ها کم است. پس از اینکه صورت خود را برای آرایش کردن آماده نمودید و کرم مخصوص و پرایمر را به کار بردید، می توانید از یک ضدآفتاب پودری بهره ببرید. درنظر داشته باشید که ضدآفتاب کرمی می تواند باعث به راه افتادن عرق بر روی صورت شود.

اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند! را بخوانید.

استفاده از برنزه نماینده

در فصل تابستان پوست های برنزه دارای هواداران بسیاری هستند. اما باید درنظر داشته باشید که فصل تابستان و اشعه های خورشید برای برنزه کردن پوست می توانند باعث آسیب های پوستی شوند. از این رو برای آرایش کردن از نوع برنزه می توانید از انواع برنزرها استفاده نمایید. در زمان استفاده از این کرم ها به صورت مرحله ای عملیات تیره نمودن پوست را انجام دهید زیرا پوست های برنزه به تمام افراد نمی آیند.

پرهیز از آرایش زیاد برای افزایش ماندگاری آرایش

نباید فراموش کنید آرایش کردن در تابستان، بایدها و نبایدهای خود را دارد. در این فصل هرچه بیشتر آرایش نمایید، صورت شما مصنوعی تر به نظر می رسد. گرما باعث می شود که آرایش شما بر روی صورت پخش شود، لذا پیشنهاد می شود که در آرایش کردن تعادل را برقرار کنید.

پرهیز از براق نماینده ها

در فصل تابستان به علت تعریق پوست، اگر سایه ها و مواد به کار گرفته شده در زمان آرایش کردن براق باشند، ممکن است از دور صورت را عرق نموده و خیس نمایش دهند. لذا در این فصل سعی نمایید تا از میکاپ های غلیظ خودداری نموده و از رنگ های پایه ای بهره ببرید. رنگ هایی چون قهوه ای، صورتی و نارنجی کم رنگ گزینه خوبی محسوب می شوند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب 3 معجزه در مراقبت از پوست های جوش دار را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "بالا بردن ماندگاری آرایش در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالا بردن ماندگاری آرایش در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید