بازدید نظارتی رئیس سازمان اورژانس کشور از خوزستان

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، فرایند ارائه خدمات به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به استان خوزستان، آنالیز شد.

بازدید نظارتی رئیس سازمان اورژانس کشور از خوزستان

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، رئیس سازمان اورژانس کشور به منظور آنالیز، بازدید و نظارت بر فرایند ارائه خدمات به مسافرین نوروزی و کاروان های راهیان نور وارد اهواز شد.

آقای میعادفر در این بازدید که به همراه آقای فرهنگ کره بندی مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان انجام شد از شرایط ناوگان اورژانس، هوایی، آمبولانس ها و موتورلانس ها، تعمیرگاه مرکزی جنوب غرب کشور، بعلاوه آمبولانس های اورهال شده بازدید کرد.

او بعلاوه از شرایط استقرار تیم های فوریت های پزشکی در راستا های بین جاده ای، درمانگاه های شبانه روزی محل استقرار مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور، بازدید کرد.

ناوگان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند1400 تا 15 فروردین 1401 در آماده باش واقع شده است که با 4 ففرایند بالگرد اورژانس، 117 پایگاه فعال فوریت های پزشکی، راه اندازی3 درمانگاه راهیان نور در شهر های شوش و هویزه و 4دستگاه موتورلانس، آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران نوروزی است.

گردش 360 به دور دنیا خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازدید نظارتی رئیس سازمان اورژانس کشور از خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نظارتی رئیس سازمان اورژانس کشور از خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید