استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، محمد انصاری مدافع سابق پرسپولیس بعد از عدم عقد قرارداد با کریم باقری یک استوری حمایتی با عکسی از خودش در کنار اسطوره فوتبال ایران منتشر کرد. محمد انصاری یکی از بازیکنان دوران طلایی پرسپولیس در نیمه دوم دهه نود و همان تیم پیروز برانکوایوانکوویچ است.

استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری

او 5 سال در پرسپولیس بازی کرد در حالی که بازیکنی بود که در پست های مختلف حضور و کیفیت استانداردی را از خودش نشان می داد. انصاری در تمام این سالها کریم باقری را به عنوان یکی از مربیان تیم روی نیمکت می دید و شاید همین موضوع باعث شده تا در روزهایی که گفته می شود او قرار است یک پست مدیریتی مهم بگیرد چنین حمایتی را نشان بدهد.

انصاری و کریم باقری به همراه هم در پرسپولیس چهار مقام قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و دو نایب قهرمانی در آسیا را تجربه کردند و حالا اسطوره پرسپولیس دو فصل دیرتر از او جدا می شود. این مدافع چپ پای آرام و بی حاشیه در طول دوران حضورش در پرسپولیس اما روزهای خوش و سختی را تجربه کرد و یکی از تلخ ترین آن ها پاره گی رباط صلیبی اش در فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بود. مصدومیتی که در نهایت منجر به جدایی اش پرسپولیس و خداحافظی زودهنگامش از فوتبال شد.

او که احتمالا به زودی در هیبت یک مدیر به فوتبال ایران بازخواهد گشت بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی هم در زمان حضورش در تیم بود طوری که سرمربی پرسپولیس با وجود داشتن دو مدافع چپ، انصاری را به محمد نادری ترجیح می داد. شاید همین موضوع باعث شد که نادری به تیم رقیب برود.

منبع: فرارو

به "استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استوری ویژه محمد انصاری برای کریم باقری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید