5 مرداد آغاز پیش فروش جدید محصولات سایپا

به گزارش گردش 360 به دور دنیا، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: با هدف کاهش التهاب بازار و تنظیم آن به ویژه حذف واسطه گری از بازار خودرو، طرح های متعدد عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا در دستور کار قرار گرفته است.

5 مرداد آغاز پیش فروش جدید محصولات سایپا

مجید باقری اظهار کرد: در دو هفته پایانی تیرماه 99 دو طرح پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مرحله اجرا در آمد. علاوه بر این دو طرح، مرحله جدیدی از عرضه محصولات این خودروسازی را نیز از روز پنجم مردادماه آغاز خواهیم کرد.

باقری اضافه کرد: با وجود مسائل متعدد ناشی از تحریم های خارجی، تنگنا های اقتصادی داخلی و محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، رونق و جهش تولید در گروه خودروسازی سایپا محقق شده و بر پایه همین افزایش تولید، عرضه گسترده و مداوم خودرو به بازار را ادامه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه فروش و تحویل خودرو تا زمان بازگشت آرامش قطعی به بازار ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: از ابتدای سال 99 تا پایان تیرماه، بیش از 120 هزار دستگاه خودرو انواع محصولات گروه سایپا تحویل مشتریان شده که نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

منبع: فرارو

به "5 مرداد آغاز پیش فروش جدید محصولات سایپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 مرداد آغاز پیش فروش جدید محصولات سایپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید